Gå til innhold

Trær på bakketopp

Anbefalte innlegg

Litt annerledes motiv fra meg (til å være en søndag), noe fra Guds natur. Dette er et motiv jeg gikk forbi mange ganger i Cassia, og jeg tok bilde av det flere ganger. Denne versjonen ble den mest interessante til slutt.

Tatt med EF 50mm og iso 200, f/7,1 og 1/2000s. Kunne lett ha satt ned iso'en, men jeg måtte altid løpe etter bussen da jeg passerte den bakketoppen. Håper den kan minne oss forfrossne nordboer om at lysere tider er på vei.

post-76334-1144542170_thumb.jpg

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det med komprimeringen har jeg forandret litt på i senere tid, men har desverre gått litt ned på størrelse av filene samtidig. Skal ta en titt på det. Kanskje en ny versjon foreligger i løpet av kvelden. Mht sentrering så føler jeg vel at det ville skapt litt ubalanse i bildet, gr treklyngen er tyngre på høyre side. Mulig jeg tar feil, siden jeg ikke er noen landskapsfotograf. Syntes det var på tide å bryte mønsteret igjen.

Lenke til kommentar

fikk litt sånn "besøk afrika, her har vi 4 trær i klynge" følelse. Og det er ingen negativ følese. Liker at du ikke har sentrert træra, grunnen nevner du jo selv.

Vet ikke helt, men mulig du kunne ha kutta bort det greiene i bunn av bildet, klarer ikke helt å tyde hva det er.

Lenke til kommentar

Du er flink til å bruke høydeformatet.

Har ingen problemer med ubalanse i sideretning på grunn av at dette blir godt nok balansert i volumet. I dette tilfellet er grunnen til at jeg synes det er et godt bilde i høydeformat, at motivet som jo er kjempebra, blir fremhevet av dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...