Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hjelp, det nye skjermkortet booter pcen!

Anbefalte innlegg

Kjøpte et Gainward:

GeForce 7800GT 512MB,1,4ns DDR3 ,PCI-Express, "BP7800GT-512-GS-GLH-DD"

For noen uker siden for å erstatte mitt gamle GF6800, men når jeg skal starte opp pcen booter den etter få sekunder. DVS at jeg ikke kommer inn i windows, eller bios for den saks skyld.

Har et Asus A8N-E hovedkort, som da har pci-ex slot og skal kunne støtte kortet!!

Amd3500+ cpu

2gb ram

460w strømforsyning

...and the other requirements needed!!

Testa kortet i en av mine venners datamaskin, funket med en gang, hva er galt med min datamaskin ? (((HJELP)))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fjernet du drivere og la inn de på nytt?

Sjekket at du ikke kom borti noe på vei ned i kabinettet? Alle kabler er koblet til igjen?

OT: Pizzafordi, ikke meningen å virke snobbete, flisespikkende eller noe, men det er veldig vanskelig å tolke deg noen ganger når du ikke bruker noen form for tegnsetting..

Lenke til kommentar
Fjernet du drivere og la inn de på nytt?

Sjekket at du ikke kom borti noe på vei ned i kabinettet? Alle kabler er koblet til igjen?

OT: Pizzafordi, ikke meningen å virke snobbete, flisespikkende eller noe, men det er veldig vanskelig å tolke deg noen ganger når du ikke bruker noen form for tegnsetting..

5892247[/snapback]

Har ikke testet å fjerne de installerte driverene før jeg satt i kortet, tviler sterkt på at det funker da...

Testet kortet i en venns maskin uten å skifte drivere, funket fint.

Skal teste alikevel,,,

Andre forslag??

Lenke til kommentar

Om du har tilgang på det gamle skjermkortet ville jeg testet det. Sjekk også om det er andre komponenter som "feiler", sjekk med en annen psu, kun én av ram-brikkene, eliminer så mange komponenter at du med sikkerhet kan si hva som er feil. Det å teste med en annen cpu er litt stress, men det kan være det også. Eventuelt så kan du sjekke alle komponentene på et annet hk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...