???????? Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hei dere! Kan hende jeg er litt trøtt nå, men jeg har et lite problem med css validering (http://jigsaw.w3.org/css-validator/) av bakgrundsfarge. Koden body { background : #000000; } gir feilen: Line : 2 (Level : 1) You have no color with your background-color : body Koden: body { background-color : #000000; } gir tilsvarende feil: Line : 2 (Level : 1) You have no color with your background-color : body Hva overser jeg? Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Legg til color: #whatever; Lenke til kommentar
???????? Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Hehe... takker!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Når du setter background-color "kreves" det at du setter color, slik at ikke browseren må gjette seg fram til hvilken farge som passer best på teksten i det elementet Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Er vel bare en waring om jeg ikke husker helt feil... Er bare ambefalt å gjøre det. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg får samme feil.. p { background-color: transparent; color: #000000; } .. er koden. Hva er feil? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg får samme feil.. p { background-color: transparent; color: #000000; } .. er koden. Hva er feil? 5973353[/snapback] Det kommer av at transparent ikke er en farge. Uansett, en warning er ikke farlig for noen. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det er ikke feil, det er kun en warning. Det er anbefalt å sette en skriftfarge på body, for skulle det komme noen uformaterte feilmeldinger fra f.eks Mysql eller php blir de litt mer lettleste. Uansett, siden er valid med advarsler også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå