l0l89 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Hei Jeg har mistet strømadapteren til mitt Canon MV750i kamera. Og uten strøm til kameraet så er det ganske så ubrukelig, så derfor trenger jeg en ny en. Jeg har funnet laderen som passer til kameraet HER Problemet er da at studentkassen min ikke er så stor, så jeg har ikke så mye penger. Så jeg lurte på om det var noen som viste om noe annet jeg kan gjør, istedenfor å kjøpe en lader til ~700kr, når jeg kjøpte kameraet for 1500kr. Uoffisielle ladere? "Multi" ladere eller noe annet? :-) Takker for svar Endret 8. april 2006 av l0l89 Lenke til kommentar
BMP Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Den laderen finner du på EBAY til rundt 80,- + frakt. Men pass på at du kjøper hos noen som sender til Europa, jeg bruker å sende de en mail å høre om de kan sende og mange gjør det selv om det ikke står der. Laderen på ebay.com Laderen på ebay.co.uk Lenke til kommentar
l0l89 Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Takk! :-) Men da må jeg også ha en sånn konverterer siden UK ikke har samme strømstandar som oss vel ?! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 UK har samme volt som i Norge, slik at du kun trenger overgang. De kan stort sett fås fra Clas Ohlsson eller lignende for noen få kroner. Men det er også mulig at laderen kommer med løs strømledning, og da kan du bare kjøpe en helt vanlig apparatkabel/strømledning i stedet. Bedre enn å slite med overganger. Lenke til kommentar
larshh Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) -kjøp og salg holder vi til bruktmarkedet. Det er derfor vi har det- Endret 2. mai 2006 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå