Løve Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hei Tenkte å bytte ut skjermkortet mitt med et nytt et. Men er ikke helt sikker på om jeg gjør alt riktig... har skrudd ut det gamle fra kabinettet, men når jeg drar det ut er det som om den kroken på enden henger litt igjen og ikke vil løsne helt... er litt redd for å bruke makt også slik at jeg ikke river noe helt fra hverandre. Hovedkortet er et FIC K8-800T. På bilde under ser dere at det er en ting på baksiden av AGP porten som er ut som en slags holder eller noe for kroken på enden. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Du må sansyneligvis bøye litt på den festemekanismen for å få kortet ut. Endret 8. april 2006 av Patz Lenke til kommentar
Løve Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Bøye som i å dytte den ned med fingeren? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Av hva jeg kan se på bildet virker det som om den skal dyttes i retningen mot socketen. Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Av hva jeg kan se på bildet virker det som om den skal dyttes i retningen mot socketen. 5891227[/snapback] Stemmer nok, det! Lenke til kommentar
Løve Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Hm, håper jeg får det til:P Ligger veldig upraktisk til under selve kortet... trenger jo pinnefingre for å få det ut. Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg brukte en plast-kniv for å lirke den ut mens jeg holdt i kortet. Funka fett, det! Lenke til kommentar
Løve Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Hehe, får teste det ut i morgen... kan evnt. bare få fatter til å hjelpe... litt synd at teknikken ikke står skrevet i manualen egentlig. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Skulle du plages veldig så klipp av hele saken, ganske så unødvendig dings egentlig. Flere HK er uten noen festemekanisme bak. Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Skulle du plages veldig så klipp av hele saken, ganske så unødvendig dings egentlig.Flere HK er uten noen festemekanisme bak. 5891289[/snapback] Ja, jeg knakk den andre gangen kortet var ute... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå