4588pkdkrikue5c Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Heisann.. Jeg er på jakt etter transparente (gjenomsiktige) dvd covere i vanlig format (ikke slim) som har plass til to dvdèr.. Noen som vet hvor slike selges? iallefall hvor slike med plass til en og i normal størrelse ; samt transparente..? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 PXP.no har slike: komplett.no har slike: Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Tusen takk! Akkurat slike jeg trengte.. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Ser at du linker til lyse mobitelefoni og regner med at du bor i Stavanger/Sandnesorådet? På Vassøy bor det en kar som selger de, nettsiden heter www.brenner.no Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Jeg bor i rett utenfor Stavanger ja, men det er ikke Lyse, men TalkMore.. Forresten så tror jeg ikke verve-tilbudet gjelder lengre Anyways.. Ingen butikker som selger slike cover som ovenfor, tomme dvd plater, OG ettiketter vell? Litt dyrt å bestille fra to plasser.. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jo men hvis du spør om å få levert de så kansje du kan møte han en plass i Stavanger og få overlevert varene sammen med en faktura evt. Jeg har handlet hos han i tre år og er kjempefornøyd! Han skaffer helt sikkert transparente cover til en meget god pris også, send en mail på [email protected] Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Og en ting til hvis noen vet ; kan jeg klistre etiketter på DVD plater selv om det allerede står foreksempel Verbatim eller Sony på dem? Jeg må ikke kjøpe helt blanke? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 På CDplater er dette helt stuerent mens på DVD kan et stort problem oppst, nemlig at de spinner rundt vanvittig fortere enn Cdplater og hvis den etiketten er litt skeiv så kan det ødelegge både spiller og leseren. Dessuten så er jo printbare plater nøyaktig like billige for tiden som ikke printbare så hvis du i tillegg skal kjøpe labler på clas ohlson feks. så blir det jo mye dyrere. Jeg har nemlig vert gjennom den mølla nå i tre år og har de siste to åra bare brukt printbare plater. For rundt 270,- får du 100 printbare plater og en Canon Pixma iP4200 Blekkskriver koster under 1000,- Da har du en printer som printer gode bilder helt ut i kanten og CD / DVDprinting. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Jeg har nå netopp kjøpt etiketter.. Vil det ikke fungere tror du? Platene er enda ikke kjøpt - så hvis jeg skal lime på etiketter - har du noen konkrete ambefalinger? Edit: Jeg har også med en sånnen spindelgreier som klistrer fast helt nøyaktig.. Endret 12. april 2006 av steffenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå