Arne Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hei! Eg skal lage eit web-bilete til eit design. Motivet er greitt og enkelt ein boks. For å få dette til å passe til designet, må eg bruke rounded rectangle-tool heilt]/b] ute i kantane i eit bilete i Photoshop. Korleis kan eg få dette til? Er det mogleg å bruke marquee-tool til å markere heile biletet, og lage ei ramme utanpå? Poenget med dette er å få ei ramme heilt ute i kantane i eit bilete. Håpar eg forklarde godt nok! Takkar og bukkar på førehand. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Er det ingen som kan hjelpe meg med dette? Fekk det ikkje til sjølv, og då spurde eg her, menmen... Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Huff... Hva mener du? Mener du at du hvil ha en (f.eks svart) ramme rund det bildet du mener? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Du kan vel bruke stroke, hvis jeg forstår deg riktig. Edit: du finner det under blending modes. Endret 9. april 2006 av TommyTheGun Lenke til kommentar
riktig Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Image - adjustments - canvas size. Sett fargen til det du vil, angi størrelse, og voila! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Hm... Eg veit korleis eg brukar stroke. Eg treng å lage eit område over heile biletet med f. eks. marquee-tool, og lage ramme akkurat der. Eksempel: Eg har eit 500x500px stor bilete. Avmerkinga (f. eks. marquee-tool) skal vere heilt ute i kanten. Det skal ikkje vere ein pixel utanfor avmerkinga. Eg vil så legge på ei ramme med stroke med runde kantar. Eg kan ikkje gjere dette med rounded rectangle-tool sidan eg då må tippe om ramma er der den skal vere. Kort sagt, eg treng eit verkty som lagar ei ramme heilt i kanten av eit bilete der eg kan lage ei ramme med runde kantar. Håpar de forstår. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Eg kunne og trenge eit verkty til å lage ei "rounded rectangle-tool"-markering med f. eks. 200px breidde og 200px høgd. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Kan ikke hjelp så mye, men for å markere alt med marquee tool, trykk Ctrl-A. For å se hvor stor markering du lager med rounded rectangle tool, se på Info-toolbox'en.. Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Jeg må si at jeg skjønte ikke bæret av beskrivelsen av problemet.. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Jeg må si meg fullstendig enig der. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Eg lagar eit nytt bilde. Inni det skal vere vere eit rektangel med rundre kantar som opptar heile plassen. Det skal vere svart kant på rektangelet... Korleis kan eg gjere det? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå