hidin Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg kjøpte dette skjermkortet for 2 dager siden.. dytta det inn i hovedkortet og alt så ut som om det funka.. men så skal jeg spille f.eks Cs og der har jeg 36 MAX.. og samme med andre spill.. har prøvd forsellige catalyst drivere, men hakke hjulpet så mye.. Har dere noen forslag om hva det kan være, eller noen driver annbefalinger så "feel free to write it" Håper på noen svar som kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 er det maks fps det er snakk om? Lenke til kommentar
hidin Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Ja det er max fps det er snakk om.. og jeg har skrudd av vertical sync og alt.. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 jeg har det kortet og etter jeg har stilt på noen innstillinger i cs får jeg 300 fps, syntes det var merkelig at du fikk så lite fps men har du lastet ned nyeste drivere fra www.ati.com Lenke til kommentar
hidin Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Syns det er litt rart selv :S Men skal teste nyeste driverne igjen.. Så sier jeg ifra åssen det gikk Lenke til kommentar
hidin Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Har prøvd nyeste driverne men hjalp ikke så mye.. forsatt 36 fps.. Er det ingen instillinger i bios eller noe som kan fikse dette :S Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 sikker på at det ikke står på fps sperre? Skriv Max_fps 500 eller noe i konsoll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå