zymelin1234 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 hei! jeg lurte på om det går an å kjøpe mobil i usa og som funker her hjemme i norge? og vet noen om hvordan prisene er over there i forhold til norge? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Du kan sikkert finne en og annen som virker fint her hjemme også men de aller fleste telefoner i USA støtter 850/1800/1900 og av de nettene er det bare 1800 du finner her hjemme. Og det virker bare i de store byene. Og med forbehold om at jeg ikke har vært i USA på to år så er det også vanskelig å finne telefoner som ikke er operatørlåst og prisene er ikke spesielt hyggelige. Det er egentlig ikke noen god grunn til å kjøpe en telefon i USA for bruk her hjemme. Utvalget er mye dårligere og prisene er omtrent de samme. Endret 8. april 2006 av Tommy Angelo Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 frakt, toll og mva kommer i tillegg Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Ikke om man reiser på ferie og tar med seg en telefon hjem. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Som Angelo sier er det vanskelig å finne mobiler uten lås i USA. Tror også det eneste du finner i USA som er verdt å ta med hjem er enkelte Motorola-modeller som ennå ikke er lansert i Europa, men såklart, om du har sett deg ut en er det ikke noe i veien med å kjøpe den så lenge den støtter de to nettene vi bruker i Europa. Motorola SLVR / L7 er en slik telefon. [edit]Du får forresten kjøpt denne i Norge nå, for ca 2,500 kr så om du sparer noe tviler jeg på. Endret 9. april 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 frakt, toll og mva kommer i tillegg 5891416[/snapback] Bare moms, mobiler er ikke belagt med toll. Så lenge mobilen støtter vårt GSM-nett er jo alt i skjønneste orden. Men tviler egentlig på at du finner telefonen du ønsker deg rimeligere. Motorola Razr-telefonene er det eneste jeg kan se for meg du sparer litt på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå