ShAvAnO Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 (endret) OPPDATERING: Må bare gi all ære til Komplett i denne saken. Etter påskeferien fant jeg ut at jeg ikke ville få tid til å spille Oblivion uansett, så jeg ringte dem og ba om å heve kjøpet. Dette var helt greit for Komplett, og noen dager senere var de 3900,- tilbake på konto. Jeg synes dette var fair kundebehandling, så jeg kommer til å fortsette å stole på Komplett også i fremtiden. De gjorde en feil og ordnet opp etter seg. Når det gjelder CDON så har jeg ikke hørt noe fra dem siden jeg returnerte DVD-filmen. Har skrevet en mail og purret på pengene mine så forhåpentligvis får de ut fingeren snart. Er kjipt med slike webshoper som man stadig må mase på for at noe skal bli gjort. Og til deg som kalte dette en idiot-tråd: Håper inderlig at du får mange feilsendinger og masse problemer neste gang du bestiller noe. Endret 25. april 2006 av ShAvAnO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå