Gå til innhold

Udugelig av CDON! Sender feil varer!

Anbefalte innlegg

Beklager noe sterk språkbruk i denne posten, men akkurat nå er jeg så forbannet at det er vanskelig å beherske seg! Har planlagt i flere uker å bruke påskeferien til å endelig få spilt Oblivion. Bestilte nytt X1900XT skjermkort fra Komplett og Oblivion collectors edition fra CDON for noen dager siden, og har gledet meg som en unge hele uka. I dag kom begge pakkene som forventet. Jeg rev opp konvolutten fra CDON, og stirret vantro på innholdet. En pokkers DVD-FILM! Hva f...? Jeg kunne nesten ikke tro det! Etter at jeg har planlagt hele ferien med tanke på dette spillet, og oppgradert PCen for noen tusen kroner, presterer altså en idiot av en lagerarbeider hos CDON å spolere hele greia!! Pokker hadde han vært her nå så.......!! Har bestilt mye på nettet i mitt liv, alt fra filmer og spill til hardware og fotoutstyr, både fra Norge og utlandet, og jeg har IKKE EN GANG opplevd at en webshop har fuc*a opp så totalt! Ikke går det an å få tak i dem på telefon heller, og jeg har betalt med Visa så jeg kan ikke bare løpe ut og kjøpe spillet et annet sted. For noen udugelige idioter! Har sendt dem en heller krass mail, men de leser vel ikke den før på mandag så jeg mister mange dagers spilling uansett. Ikke har de collectors edition på lager lenger heller så jeg kan vel se langt etter en erstatning før helligdagene. Har bedt dem om å tilbakeføre mine penger slik at jeg kan kjøpe spillet et annet sted, og de bør jaggu være kjappe med det når de har drita seg ut så totalt! Da kan jeg ihvertfall finne en eller annen butikk her i Oslo som har det inne. Kommer tilbake med oppdateringer her så snart jeg hører noe fra dem. Nå skal jeg gå og ta ut raseriet på noen møbler.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel, jeg har sikkert litt over 100 bestillinger fra CDON nå og jeg har aldri hatt problemer.

greit ferien din blir ødelagt men hvis du sender en krass mail som du sier tror jeg ikke de får så mye mer lyst til å gjøre det raskt..

Lenke til kommentar

hmm, det fins noe sånt som heter butikk. Tror de finnes mange store byer, også små byer. Det er butikker som spaceworld, elkjøp, eb-games osv. Der går det også an å kjøpe! oioi, løp og kjøøp

Edit:

og jeg har betalt med Visa så jeg kan ikke bare løpe ut og kjøpe spillet et annet sted

åja, sorry. Da ere kjipt:/

Endret av beneiro
Lenke til kommentar

Hvorfor kan du ikke bare kjøpe spillet på en eller annen lokal butikk? Så er ferien reddet og alle er glade.

Cdon kommer garantert til å overføre pengene tilbake til deg når du forklarer dem problemet. Greit at du er sint, men hva er vitsen med å sende en krass mail? Alle gjør feil, ingen er perfekte.

Hvis du er helt bunnskrapt i banken, så får du bare bite i det sure eplet.

Lenke til kommentar

Jeg har heller ikke hatt noe problem med CDON og levering, men synes det er litt dumt at de ikke har telefonsupport.

Men du, 1 feilsending. Jeg hentet den 3 pakka fra NGT idag som skulle inneholde Netopia ruter, og det er den 3. Thompson jeg har fått. DEN er kjedelig den :p

Lenke til kommentar
Hvorfor gadd du å vente på postgang dersom du bor i Oslo, btw ?

Vel, jeg synes det er mye mer praktisk å få spill i posten istedenfor å trave byen rundt etter dem. Dessuten hadde jeg lyst på collectors edition og var ikke sikker på hvor lett den er å finne i vanlige butikker.

Hvorfor kan du ikke bare kjøpe spillet på en eller annen lokal butikk? Så er ferien reddet og alle er glade.

Cdon kommer garantert til å overføre pengene tilbake til deg når du forklarer dem problemet. Greit at du er sint, men hva er vitsen med å sende en krass mail? Alle gjør feil, ingen er perfekte.

Problemet er at jeg ikke vet hvor villige CDON vil være til å tilbakeføre pengene. Hører jo mye om useriøse webshoper som forlanger at kunden først må sende tilbake det feilsendte produktet, deretter er det en viss "behandlingstid", og så må man vente på at de får det produktet man EGENTLIG skulle hatt på lager igjen. Nei, når noen presterer å sende meg en DVD-film istedenfor det produktet jeg har bestilt stoler jeg ikke mye på dem. Kanskje jeg skulle kontakte Visa og legge inn klage på transaksjonen? Venter selvfølgelig og ser hvor villige CDON er til å ordne opp først...

Og ja, sender de pengene rett tilbake på konto drar jeg selvsagt ut på mandag og skaffer spillet i en butikk.

Hva heter filmen du fikk ?

Double pack - Man on Fire / Mr and Mrs Smith.

Jeg bestillte en action dvd film fra cdon nettopp. Gjett hva jeg fikk... En tegneserie.

Tydelig at de har svært dårlige kontrollrutiner ja.

Men; nå må jeg nesten le, selv om det egentlig er helt tragisk (og dette er utrolig nok IKKE kødd). Åpnet ikke pakken fra Komplett (med skjermkortet) før i dag, siden jeg uansett ikke hadde spillet. Gjett hva som var i den? Et Radeon X850XT!! Det er virkelig helt utrolig! Her bestiller jeg to gjenstander fra to forskjellige webshoper og så er begge feil! Kan bare riste oppgitt på hodet :no:

Noen som vet om Komplett er kjappe til å ordne opp for seg i slike saker? Hvis jeg må sende inn det feilsendte kortet før jeg får det jeg SKAL ha er jo hele ferien gått. Og de får jaggu kompensere meg for portoen. Handler der for over 20000,- i året så her bør de reagere kjapt... :mad:

Lenke til kommentar

Det er vel en slags liten trøst at begge deler skjedde samtidige, så slipper du å få ødelagt to tidsperioder....

Hvordan er loven angående å hente ned ting man allerede har betalt for? Om det er lovlig, så kan jo det være et alternativ til du får den nye utgaven i posten.

AtW

Lenke til kommentar
Finner ingen film med navnet Oblivion hos CDon. Så hvis du har fått en DVD med dette navnter er det nok spillet.

5890471[/snapback]

Er vel heller spillet han skulle hatt, og ikke en dvd film som han fikk...

5890696[/snapback]

Nå finnes det ingen fil med navnet Oblivion hos CDOn. Kan det være at han allikevel fikk spillet?

Lenke til kommentar
Finner ingen film med navnet Oblivion hos CDon. Så hvis du har fått en DVD med dette navnter er det nok spillet.

5890471[/snapback]

5890696[/snapback]

Nå finnes det ingen fil med navnet Oblivion hos CDOn. Kan det være at han allikevel fikk spillet?

5892602[/snapback]

Nå fikk han jo Double pack - Man on Fire / Mr and Mrs Smith i stedet for spillet

Lenke til kommentar

5890471[/snapback]

5890696[/snapback]

5892602[/snapback]

Som jeg sa, han skulle ha spillet "Oblivion", men fikk en film isteden. Filmen han fikk var en doublepack med "Man on Fire / Mr and Mrs Smith".

Les trådstarters første post.

Lenke til kommentar

Det er ikke akkurat første gang CDON roter, det er utallige tråder her inne om det.

La være og kjøpe ting der, den eneste løsningen.

Butikker som ikke gjør kundene fornøyd, får til slutt ingen kunder, så de graver sin egen grav på denne måten.

Lenke til kommentar

5890471[/snapback]

5890696[/snapback]

5892602[/snapback]

Tviler vel heller på at trådstarter er så dum at han ikke forstår at han har fått et spill og tror det er en film istedet. Riktignok er grafikken ganske pen i Oblivion men :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...