Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke bilde på skjermen

Anbefalte innlegg

God kveld i stova!

Nå er jeg litt fra meg for å si det sånn. Jeg har bygget min egen pc for ca 3 år siden. Den har fungert hele veien ikke noe galt har oppstått. Men så begynte strømforsyninga å bråke, altså vifta i strømforsyningen. Den var på 300 watt. Men så bytta jeg te en annen strømforsyning på 230 watt.

Jeg startet opp pc1 å den fungerte som en sol. Jeg lastet ned en film å lot den stå over natta. Men rundt 6-7 tiden om morran kom det en sånn pipe lyd. Jeg slo av pc1 fort som faen. I dag te morran prøvde jeg å starte maskinen igjen, den starta men det kom ikke noe bilde på skjermen. Stod bare no signal.

Pc1 står på men det er ikke noe bilde,, det som er problemet. Har skjekket alle ledninger, bytta skjerm og så testa jeg strømforsyinga i en annen pc, da funket den.

Hva er problemet? ??!?

På forhånd takka :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan nok være strømforsyningen du satte inn som er for liten. Men hva komponenter har du den maskinen`?

5890076[/snapback]

Det som er så rart er at jeg satt den inn i går kveld. Å da funket den. Men når jeg slo den på i dag til morgnen så kom det ikke noe bilde på skjermen, men maskinen dura og gikk, men ikke noe bilde på skjermen.... :no:

Lenke til kommentar
Tror det kan være strømforskyningen som svikta. Kanskje den ple presset for hardt? Prøv med en på minst 350

5890374[/snapback]

kan være det.. men rart den funka med en gang jeg satt inn den på 230 watt. Men om morran funka den ikke lengre.. raart!! :dontgetit:

Lenke til kommentar
Du kan jo tenke det på samme måten som en ledning.. Blir den varm blir den gradvis utbrent til den tilslutt slutter å fungere

5891166[/snapback]

Men den funket etterpå på en annen pc.

Kan det tenkes at det er noen andre problemer ?!? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...