Gå til innhold

Half-Life: VALVE har opprettet en egen HL2-ep1 nettside!


Anbefalte innlegg

Leste på catchgamer.no nå(http://www.catchgamer.no/?module=news&f=single&newsId=2468). Der har de kommet med den gledelige nyheten at Valve har opprettet en egen nettside for hl2-episode1. Det betyr vel at datoen for utgivelse nærmer seg :)

 

På siden kan du lese et kort sammendrag over historien og nye ting som kommer med på ep1.

 

Det er også en offisiell trailer(ja ,jeg vet den er gammel), og et knippe skjermskudd.

 

Jeg vet det er gammel info for mange, men for enda flere vil det være en fin oversikt om hva vi har i vente osv.. :)

 

LINK

 

EDIT: La til litt.

Endret av quakie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det betyr vel at datoen for utgivelse nærmer seg :)

LINK

5890063[/snapback]

Preload starter 1.Mai å *Utgivelse 1.Juni om jeg skjønte det rett... :D

 

Ikke sett traileren før, en del som minnet mye om Metastasis 2, de beholderne med benløse ting.? Har minerva sett traleren å kopiert eller omvendt.? :hmm:

 

Må fram med visakortet her ja tror jeg... :D

 

Takk for infoen quakie. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg for min del skal nå kjøpe de gjennom butikken jeg. Jeg liker å ha spill samlingen min på hylla og ikke bare på maskinen :)

 

Tror jeg har sett det meste på den siden fra før av i stykker her og der.

5890245[/snapback]

Sikkert ikke mye nytt for mange, men det er en fin oversikt for de som vil følge med. Og ikke har sett så mye om det før :)

Lenke til kommentar
Ikke sett traileren før, en del som minnet mye om Metastasis 2, de beholderne med benløse ting.? Har minerva sett traleren å kopiert eller omvendt.?  :hmm:

 

Det er nytt innhold i traileren. De "benløse tingene" var med i Half-Life 2 og skaperen av Minerva har inkludert de i sin mod.

Lenke til kommentar
Det er nytt innhold i traileren. De "benløse tingene" var med i Half-Life 2 og skaperen av Minerva har inkludert de i sin mod.

5890876[/snapback]

Var de.? :dontgetit: har jo rundet HL2 mange ganger... :blush:

Er på vei rundt for X`ende gang, se etter de nå da... :p

 

Spiller man som alexy eller er man fortsatt gordon i ep.1.?

*like alexy* ;)

 

Takk for oppklaring.. :thumbup:

 

 

(flink jeg er blitt til å takke for meg da... hehe.) :)

Lenke til kommentar
Det er nytt innhold i traileren. De "benløse tingene" var med i Half-Life 2 og skaperen av Minerva har inkludert de i sin mod.

5890876[/snapback]

Var de.? :dontgetit: har jo rundet HL2 mange ganger... :blush:

Er på vei rundt for X`ende gang, se etter de nå da... :p

 

Spiller man som alexy eller er man fortsatt gordon i ep.1.?

*like alexy* ;)

 

Takk for oppklaring.. :thumbup:

 

 

(flink jeg er blitt til å takke for meg da... hehe.) :)

5890963[/snapback]

Du får se de en rekke ganger i Half Life 2 ja :) De kalles Stalkers, slavene til The Combine.

 

Tror du bare spiller som Freeman. Mulig Alyx er spillbar, men har ikke hørt noe sikkert der.

Lenke til kommentar

Den videon var ny ja, mye jeg ikke hadde sett der. Begynnelsen var det samme men dette er jo mer fra "Episode 1" mens den jeg har er "Aftermath".

 

Gleder meg sinnsvakt til dette spillet kommer. Regner med det blir akkurat for kort til å tilfridstille min tørst etter Half-Life men akkurat nok til at jeg vil ha mer :p

Lenke til kommentar

Du spiller fortsatt som freeman men mye av pointet til episode 1 er å fortelle litt mer om historien og personligheten til Alyx, altså at du blir bedre kjent med henne. Det jeg lurer litt på er om du kommer til å måtte slosse med stalkersene? Ekle greier ass.. tidligere mennesker om har blitt omgjordt til slaver. creepy. GLEDER MEG!!

Lenke til kommentar

helt seriøst så tror jeg ikke at vi vil synes dette er bedre enn half life 2, fordi at når half life 2 kom gikk forventningene til himmels og man hadde aldri sett et spill så bra som dette, mens nå har vi allerede sett og opplevd det. Episode 1 vil være mer avansert og forbedret enn hl2 og det vil være mange nye "atraksjoner", men vi vil ikke bli like begestreit som da hl2 kom. Ihvertfall ikke jeg.

Lenke til kommentar

Hey, enda en som faktisk satte pris på Blue Shift :D

 

Tror ikke vi kan forvente at dette blir så veldig langt (Gabe Newell brukte sju timer på å spille gjennom det, antatt spilletid er 4-6 timer), men så langt synes jeg det ser mye mer hektisk ut og at det er mer som skjer enn i HL2.

Noe jeg savnet i HL2 var den adventure-følelsen fra originalen, hvor man faktisk føler at man går rundt i en veldig svær underjordisk base med mange forskjellige plasser og sektorer, alt fra søppelbehandling til kantiner til laboratorier... synes HL2 var mer fokusert på action enn å beholde denne følelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...