Gå til innhold

Service av MPX

Anbefalte innlegg

Må bare komme med en "glad melding" til MPX. Jeg har bygget pc i mange år, bestillt datadeler av ulike webshops. Derfor er det meget hyggelig at noen tar kunder seriøst. Hadde returnert et DOA HK til MPX, etter 3 virkedager purret jeg på dem. Grunnen er at de på sine hjemmesider reklamerer på 3-5 dagers svarfrist. Etter 5 dager var fremdeles mitt HK "Åpen" på status. Jeg sendte da mld til dem, dette var en fredag, og sa at jeg skulle ha hatt hk i retur så fort som mulig. No Prb, sa mannen i tlf på fredag. Han sendte et nytt hk til meg med "Express over natten" til meg. Så i dag, lørdag, har jeg fått mitt nye Hk som virker. God, saklig og rask respons fra MPX. God Påske.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter 5 dager var fremdeles mitt HK "Åpen" på status.

5890016[/snapback]

rask respons fra MPX.

5890016[/snapback]

Først sier du at du måtte purre dem og så sier du at det var rask respons av MPX ?! :hmm:

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

5890016[/snapback]

rask respons fra MPX.

5890016[/snapback]

Først sier du at du måtte purre dem og så sier du at det var rask respons av MPX ?! :hmm:

5891965[/snapback]

Enig at det virker litt "smør på flesk", poenget mitt var, og er, at de tok fatt i saken med en gang jeg purret, og sendte kort promte som express over natten.

Lenke til kommentar

5890016[/snapback]

rask respons fra MPX.

5890016[/snapback]

5891965[/snapback]

Helt enig! Hos en god og seriøs webshop skal det ikke være NØDVENDIG å purre for å få ordnet omlevering ved feil!

Webshop i dag = SCAM all the way! :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...