odd123 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Må bare komme med en "glad melding" til MPX. Jeg har bygget pc i mange år, bestillt datadeler av ulike webshops. Derfor er det meget hyggelig at noen tar kunder seriøst. Hadde returnert et DOA HK til MPX, etter 3 virkedager purret jeg på dem. Grunnen er at de på sine hjemmesider reklamerer på 3-5 dagers svarfrist. Etter 5 dager var fremdeles mitt HK "Åpen" på status. Jeg sendte da mld til dem, dette var en fredag, og sa at jeg skulle ha hatt hk i retur så fort som mulig. No Prb, sa mannen i tlf på fredag. Han sendte et nytt hk til meg med "Express over natten" til meg. Så i dag, lørdag, har jeg fått mitt nye Hk som virker. God, saklig og rask respons fra MPX. God Påske. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Etter 5 dager var fremdeles mitt HK "Åpen" på status. 5890016[/snapback] rask respons fra MPX. 5890016[/snapback] Først sier du at du måtte purre dem og så sier du at det var rask respons av MPX ?! Endret 9. april 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
odd123 Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Etter 5 dager var fremdeles mitt HK "Åpen" på status. 5890016[/snapback] rask respons fra MPX. 5890016[/snapback] Først sier du at du måtte purre dem og så sier du at det var rask respons av MPX ?! 5891965[/snapback] Enig at det virker litt "smør på flesk", poenget mitt var, og er, at de tok fatt i saken med en gang jeg purret, og sendte kort promte som express over natten. Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Enig at det virker litt "smør på flesk" 5893027[/snapback] Mer "selvmotsigelse", enn "smør på flesk"...kanskje? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Enig at det virker litt "smør på flesk" 5893027[/snapback] Mer "selvmotsigelse", enn "smør på flesk"...kanskje? 5893812[/snapback] Eller kanskje mer vann i suppa? Lenke til kommentar
Conejos Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Etter 5 dager var fremdeles mitt HK "Åpen" på status. 5890016[/snapback] rask respons fra MPX. 5890016[/snapback] Først sier du at du måtte purre dem og så sier du at det var rask respons av MPX ?! 5891965[/snapback] Helt enig! Hos en god og seriøs webshop skal det ikke være NØDVENDIG å purre for å få ordnet omlevering ved feil! Webshop i dag = SCAM all the way! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå