Uxzuigal Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Dette hadde jeg selv også, problemet er nok Bøyde pins på XP2200 prosessoren... og da.. er det desverre ingen garanti.. det som må til er og kjøpe en helt ny prosessor, desverre.. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Dette hadde jeg selv også, problemet er nok Bøyde pins på XP2200 prosessoren... og da.. er det desverre ingen garanti.. det som må til er og kjøpe en helt ny prosessor, desverre.. Lenke til kommentar
valentin Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Hei Med all respekt hvis CpU min har bøyde pins så vet ikke cpuen hvilken kjøler som står på den. Det problemet skulle jeg også da hatt med Silent Viking kjøleren påmontert. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Quote: Den 2002-09-29 20:32, skrev valentin:HeiNå skiftet jeg over til Silent Viking fra silent twin fra Microplex og vet Dere Hva?NÅ VIRKER BIOSEN IGJEN!!!!!Hvorfor i all verden skjer dette ??? Heisann Desverre er du ikke den eneste. Jeg skal returnere min silent twin imorgen pga akkurat det samme. Dette problemet kommer på en del msi og abit hovedkort. Jeg snakka med abit om dette og de sa at det var papst viftene i silent twin'en som forårsaket dette. Ett eller annet med dårlig signal ifra selve cpu vifta. Du skal tro jeg spekulerte mye før jeg fant ut dette :sad: Cpu vifta er jo lixom noe man skulle tro ikke ville slå inn på annen hardware lixom.. Men men, det er hyggelig og være til hjelp :smile: Lenke til kommentar
valentin Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Hei Tusen takk for all help, kjempe topic. Jeg skal ringe til microplex om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå