sfenne Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Noen som er med på å starte en ut2k3 klan? Selfølgelig må du være litt skilled :razz: Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hva vil egentlig "Skilled" si da? at jeg klarer å banke AI'en på Skilled? Klarer meg bra opp mot den nest høyeste vanskelighetsgraden. Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Selfølgelig tenker jeg ikke på vanskelighetsgraden "skilled". :smile: Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Vel, jeg er ny på unreal, men klarer meg bra på deathmatch på internet, kommer som regel blandt de 3 beste Lenke til kommentar
GeNiaL Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Jeg er mest sannsynkig med, er ganske skilled, har spillt alt som heter unreal siden starten... (bortsett fra 2'ern men det er jo ikke samme type spill engang) kontakt meg på mail plz, så avtaler vi tryout! Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 ja ta og send meg en mail når dere skal spille. [email protected] Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Mail meg hvis det blir noe a'!! er ganske god.. banker alle i U([email protected]) Lenke til kommentar
GeNiaL Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Kan spille hele helga jeg, noen som er med en gang i helga, skal passe broren min (kjedelig) må ha noe å gjøre. Har ikke spilt UT2k3 så my, men det er veldig likt ut tournament og det har jeg spillt MYE og er egentlig ganske god tror jeg, har banket alle jeg har spillt mot i LAN og kom på andre plass med 1 poeng mindre på nett eneste gang jeg har prøvd på nett. Lenke til kommentar
GeNiaL Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Ingen som gidder å lage klan allikevel eller? svar da i så tilfelle... Lenke til kommentar
.-opx-. Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 jg gidder... Fav.. CTF TDM!!! IAM, you are NOT Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Jeg gidder! Jeg verker etter å bruke den superpowered linuxboxen min til å eie windows nerder i ut2k3 høhø! Jeg vinner alltid på norske servere:P alltid! Meeeeeeeeeeeeeeen, så er de norske ikke noe å skrive hjem om heller! Fra spøk til revolver, jeg vil veldig gjerne være med å starte klan! irc anyone? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Quote: [...]høhø! Jeg vinner alltid på norske servere:P alltid! Meeeeeeeeeeeeeeen, så er de norske ikke noe å skrive hjem om heller! [...] hmm...jaha, hva er nicket ditt, så kan vi få testet denne påstanden :smile: Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 16. november 2002 Forfatter Del Skrevet 16. november 2002 oki, de som er interessert joiner vel #ut.no @ Qnet og diskuterer klannavn (og chan). Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Jeg blir med etter jul! (Grunnet ny maskin) Må trene meg litt opp på Utk2, spilte UT på nettet nesten hver dag før. Spiller mest instagib i ctf men er åpen for muligheter, ble blandt annet blandt de 3 beste hver gang. Har du hørt om TDS? spilte mot de mye. Hvis dere leter etter meg er jeg på UT, og spiller instagib ctf a.k.a Sargent Fire. Ps. Klanen er vel ikke oppe å går før jul tipper jeg, så da tar jeg en try out kontakt meg på [email protected] eller [email protected] når klanen er oppe. Mvh, Stian Lenke til kommentar
GhOZZZZt Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg blir med!! Er ny men klarer meg ganske bra dog! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå