edds Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hei alle sammen! Jeg har fått et rart problem i det siste. Etter mellom 5 og 10 minutter på, kobler skjermen seg ut (no signal elns) mens PC'en fortsatt er på. Skjermen er det ingenting i veien med, heller ikke skjermkabelen (har skiftet ut begge). Vet noen hva det kan være? Dette er ikke min egen PC, så alt jeg vet er at den har et Radeon skjermkort og en intel CPU. På forhånd takk! Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hvis du går på Strømalternativer i Kontrollpanel finner du nok løsningen på "problemet" der. Lenke til kommentar
edds Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Aha, det har jeg ikke tenkt på! Takk skal du ha Edit: Nå vil ikke skjermen på lenger, betyr dette at en kraftigere PSU må til? Endret 9. april 2006 av edds Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Får du på skjermen igjen ved å trykke på musen? Lenke til kommentar
edds Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Får du på skjermen igjen ved å trykke på musen? 5893748[/snapback] Hehe, hadde det bare vært så enkelt Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Det samme skjedde meg. Det står 'no signal input' på skjermen, selvom pc'en er på og musikken spiller, og det fungerer ikke å trykke på mus/tastatur for å få den til å virke igjen. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Som oftest er det Wake-Up events innstillinger i BIOS, så sjekk der også. Det står under Power-saving eller lignende. Tviler på at PSU kan ha noe med det å gjøre, men innen data er jo ingenting sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå