MeSs Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Har ett lite problem med 6600 GT kortet mitt, har koblet på S-video out til kompositt/phono.. Som går til tven.. I oppstarten er det farger, men når jeg kommer inn i windows blir det svart hvitt Noen som vet?? Trenger hjelp raskt, spillekveld her:) Takker for svar! Mvh Marius Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 du må bare bytte AV kanal. prøv å trykk en gang til på samme knapp som du trykka på for å få fram skjermbildet. Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 du må bare bytte AV kanal. prøv å trykk en gang til på samme knapp som du trykka på for å få fram skjermbildet. 5889703[/snapback] har bare en Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 rart, det skal vel være to på den. uansett så tror jeg ikke du får stort mer hjelp med mindre du har en litt spesiell tv. hva slags tv har du forresten? kjekt å vite. prøv å bytt litt kanaler. eventuelt kjøp en s-video til scart overgang å plug inn der, de fleste tver har støtte for s-video på en scart kontakt Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 rart, det skal vel være to på den. uansett så tror jeg ikke du får stort mer hjelp med mindre du har en litt spesiell tv. hva slags tv har du forresten? kjekt å vite. prøv å bytt litt kanaler. eventuelt kjøp en s-video til scart overgang å plug inn der, de fleste tver har støtte for s-video på en scart kontakt 5890129[/snapback] funka jo med det gamle kortet da Har en gammel phillips 28" Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) vel da kan du vel bruke det gamle kortet da. maskina trenger vel ikke noe spesielt med grafikk krefter. og det hadde vært fint med serienr på tven. en gammel phillips er ikke akkurat dekkende. prøv å reboot maskina og/eller andre drivere Endret 8. april 2006 av Spirre Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 vel da kan du vel bruke det gamle kortet da. maskina trenger vel ikke noe spesielt med grafikk krefter. og det hadde vært fint med serienr på tven. en gammel phillips er ikke akkurat dekkende. prøv å reboot maskina og/eller andre drivere 5890142[/snapback] skal spille gt legends, da trenger den krefter.. Hvor står serienr?? finner det ingen steder jeg.. Mvh marius Lenke til kommentar
attodeth Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hvis du høyreklikker på skrivebordet -> Egenskaper -> Instillinger, og trykker på Avansert, der skal det være en slik arkfane med nVidia-logo, og der, et eller annet sted går det muligens ann å velge hva slags signaler kortet skal sende til TV-en, det gikk ihvertfall på det gamle kortet mitt... Prøv med forskjellige PAL-variasjoner, PAL-N, PAL-D og hva de nå heter... Det fungerte hos meg... Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Hvis du høyreklikker på skrivebordet -> Egenskaper -> Instillinger, og trykker på Avansert, der skal det være en slik arkfane med nVidia-logo, og der, et eller annet sted går det muligens ann å velge hva slags signaler kortet skal sende til TV-en, det gikk ihvertfall på det gamle kortet mitt... Prøv med forskjellige PAL-variasjoner, PAL-N, PAL-D og hva de nå heter... Det fungerte hos meg... 5890243[/snapback] Prøvde alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå