uranus Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hei! Jeg vil lage en kode som lar mine medlemmer laste opp sin MSN kontaktliste til websiden, så kan de hake av hvilke av kontaktene de vil invitere. Men først vil jeg bare lage en kode som laster opp kontakt listen og viser innholdet uten å lagre det liksom. Bare vise alle kontaktene nedover. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 <?php preg_match_all("#\<contact\>(.*?)\</contact\>#", $fila, $array); ?> Denne vil lagre hver kontakt i hver array verdi. Det er ctf fil du må laste opp. Den man kan eksportere fra MSN messenger. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Er det mulig å lage noe sånt ved å bare skrive sin msn adresse og pass? Lenke til kommentar
mestR Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 gjør det ja men vet ikke hvordan microsoft/msn lagrer kontaktlisten sin.. uanz det med å autensiere seg hos msn sin server med brukerens passord ol så er det et annet kapittel... prøv å google litt:) Lenke til kommentar
gather Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 har sett det du etterspør på andre sider , dog tror jeg at det de gjør er å kjøre en klient på severen sin som kobler til å henter kontaktlisten. Slik jeg har sett tidligere blir personen koblet av msn og så kan han koble på igjen når listen er hentet. Dog er jeg personlig skeptisk til å gi fra meg passordet til msn o.l på en helt fremmed side. så den løsningen som ble nevnt over er nok både det enkleste og sikreste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå