DR.Ekka Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Nettopp satt sammen pc'en som består av følgende komponenter: - A8N SLI DELUXE - AMD Athlon 64 3700 - Gainward 6800 GS PCX - Crucial 512 MB 184-pin DIMM DDR 3200 CL2 UNBUFFERED Maskinen starter og lyset på hovedkortet lyser grønt. Problemet er at jeg ikke får kontakt med skjermen. Noen som har forslag? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 hvilken strømforskyning bruker du? har du en større du kan få lånt for å prøve? Lenke til kommentar
DR.Ekka Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Det er en 360 W Chieftec. Den er i orden og mente 360 W skulle holde, men tusen takk for svar. Håper på flere. Lenke til kommentar
DR.Ekka Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Har vel kanskje forklart meg litt dårlig. Det står no signal på skjermen, helt til jeg plugger inn skjermkabelen. Skjermen blir da bare svart og lyset på "på-knappen" går fra grønt til gult. Help! Lenke til kommentar
DR.Ekka Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 DET BLE GREIT! Leste FAQ på asus.com og fant ut at dersom man brukte EN minnebrikke må den stå i DIMM_B1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå