B4stian Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hei, jeg ser meg litt rundt etter et stilig og romslig media pc-kabinett og kom over noe på Yeong Yang sin side som falt i smak. Link til siden Denne likte jeg godt utseendemessig... Av komponenter jeg har fra før av som kan vel brukes: Abit IC7 Pentium 4 2.8 GHz 800 Corsair Value S PC3200 (2*512mb) PowerColor Radeon 9800se 128mb Western Digital Caviar 200GB (7200rpm) Western Digital Caviar SE 250GB (7200 rpm) Kan noe av dette brukes? Sånn som det er i dag bråker den veldig mye... Hovedkortet skal nok "kastes" eller selges siden det har en ødelagt pci-slot og chipset-vifta er så og si ødelagt... (kulelageret er gått) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 da bumper vi denne... Har dere evt. andre forslag? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 bump... Fant en tysk butikk som har dette inne... er ikke 40 euro ganske rimelig da? Hva blir prisen med alle avgifter inn til Norge da+ Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Bor du nært Sverige? Jeg leste et sted at man kan få levert pakker til postkontorene der, og stikke over grensa og hente det.. Da blir det avgiftsfritt.. Jeg er jo så heldig at jeg har slekt der som tar imot pakkene jeg bestiller fra utlandet... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 pent kabinett heldig hvis du får deg det! Det blir avgiftsfritt hvis du sender til Sverige ja, så foreslår det hvis du bor nærme grensa! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Kan jo egentlig det... Er jo ikke mer enn 2 timer til Svinesund herfra... men hvor sender jeg det da da? Til Strømstad Postkontor eller noe? Skal mitt navn stå der? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Kan jo egentlig det... Er jo ikke mer enn 2 timer til Svinesund herfra... men hvor sender jeg det da da? Til Strømstad Postkontor eller noe? Skal mitt navn stå der? 5953282[/snapback] Skal vel det tror jeg ... Kjøper du det, legg ut bilder og en annmelding av kabinettet da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå