Gå til innhold

Playstation Portable - Hva er bra, hva er dårlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du gidder vel ikke å si hvilken film du bruker? Altså beskyttelse, har tittet på mange. Men folk klager på at det blir bobler under filmen og slikt. Hadde vært fint om du husket hvilket merke det var.. :)

5912807[/snapback]

 

Det at det bobler har vel mer med at de ikke vasker skjermen godt nok før de påfører filmen.

5912825[/snapback]

Eller presser det gjevnt nok.

5912839[/snapback]

 

 

Jeg hadde faktisk pakken fortsatt, desverre står alt på japansk :p Uansett så er Hori merket.Skal se om jeg kan finne en link til den (link funnet) :)

Det med bobler går mest på kvaliteten, selv om du selvfølgelig kan slurve med å presse den på plass. Meg og en vennegjeng på 4 stk kjøpte alle psp på lanseringsdato. De 2 andre som kjøpte beskyttelse til psp, kjøpte en billigversjon til 50 kr. Denne var elendig i forhold. Mens den jeg har sitter helt fast uten bobler, den var svært tykk og synlig og ikke minst full av bobler. Den var liksom "klebrig" slik at man kunne ta den av og på, mens den til Hori sitter helt fast. Selv om du kan ta den av.. Endte opp med at de kastet den gamle til 50. kr og kjøpte seg en Hori ;)

 

Her: http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=24857

Har du link til herligheten. Ser den er litt dyrere en hva jeg betalte for den, men for min del er den verdt 300-400 kr. i og med at det gir skjermen din "evig" levetid :)

5913406[/snapback]

Mye billigere her

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...