Dragon Hunter Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Burnout: Legends har også flere biler og baner enn Burnout 3. 5901528[/snapback] Å herregud, løp og kjøp. Dårligere grafikk, men et par ekstra baner og biler OMG! 5901552[/snapback] grafix0r er altzzzz 1111111 2k 5901574[/snapback] Nei men herremingud som du forandrer standpunkt. Jeg sier jeg liker DS bedre fordi den legger mer vekt på gameplay enn PSP, PSP prøver mer å være en slags mini-konsoll du kan ta med i lomma. Da sier du at PSP er mye bedre fordi den har bedre grafikk og et par andre ting jeg er uenig i. Så påstår du at PSP har bedre grafikk en PS2, men nå har den ikke det, og grafikk har ikke så mye å si alikevel. 5901607[/snapback] Hvis du leste innleggene jeg skrev, og ikke beviste leseferdigheter ved å ikke gjøre det, ville du forstått at jeg sammenlignet den med eldre PS2-spill, og at disse hadde dårligere grafikk en de flotteste PSP-spillene. Jeg er klar over at vi ikke kommer til å se f.eks. CoD 2 på PSP. Grafikk har noe å si, men det er ikke alt. God grafikk kan ikke redde et dårlig spill. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Quake 3 er jo et gammelt spill, du sammenligner jo Burnout Legends med nye Burnout på PS2. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Quake 3 er jo et gammelt spill, du sammenligner jo Burnout Legends med nye Burnout på PS2. 5901653[/snapback] Det nyeste Burnout-spillet på PS2 er Revenge, ikke Takedown. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Quake 3 er jo et gammelt spill, du sammenligner jo Burnout Legends med nye Burnout på PS2. 5901653[/snapback] Ja men det som er mitt poeng er, hvorfor spille dette spillet på en håndholdt hjemme når en har noe som Burnout Revenge på skikkelige konsoller? Jeg er klar over at det kan ha noe for seg når en er ute og reiser. Men da blir det et veldig nitche produkt som du rett og slett ikke bruker til daglig. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 da avblaaser vi battlinga naa poster jeg med min psp, og jeg maa si jeg er storfornooyd, selv om homebrews ikke enda er i boks :] Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Quake 3 er jo et gammelt spill, du sammenligner jo Burnout Legends med nye Burnout på PS2. 5901653[/snapback] Ja men det som er mitt poeng er, hvorfor spille dette spillet på en håndholdt hjemme når en har noe som Burnout Revenge på skikkelige konsoller? Jeg er klar over at det kan ha noe for seg når en er ute og reiser. Men da blir det et veldig nitche produkt som du rett og slett ikke bruker til daglig. 5901664[/snapback] Spørs jo helt hva du føler å betale for, jeg synes prisen på spillene kan være utrolig drøy. Men jeg angrer ikke på at jeg kjøpte PSP og de spillene jeg har, siden jeg reiser mye med tog og buss (Flere timer om hverdagene.) Men når jeg kommer hjem og vil spille, da koser jeg meg heller med tv-konsoll, enn PSP'en. Endret 10. april 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 da avblaaser vi battlinga naa poster jeg med min psp, og jeg maa si jeg er storfornooyd, selv om homebrews ikke enda er i boks :] 5901688[/snapback] Se her. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Quake 3 er jo et gammelt spill, du sammenligner jo Burnout Legends med nye Burnout på PS2. 5901653[/snapback] Ja men det som er mitt poeng er, hvorfor spille dette spillet på en håndholdt hjemme når en har noe som Burnout Revenge på skikkelige konsoller? Jeg er klar over at det kan ha noe for seg når en er ute og reiser. Men da blir det et veldig nitche produkt som du rett og slett ikke bruker til daglig. 5901664[/snapback] Spørs jo helt hva du føler å betale for, jeg synes prisen på spillene kan være utrolig drøy. Men jeg angrer ikke på at jeg kjøpte PSP og de spillene jeg har, siden jeg reiser mye med tog og buss (Flere timer om hverdagene.) Men når jeg kommer hjem og vil spille, da koser jeg meg heller med tv-konsoll, enn PSP'en. 5901690[/snapback] Jeg kan skjønne ditt synspunkt på det der, da du er mye ute og reiser, men jeg er som regel på jobb hvor jeg ikke har brukt for noe slikt, ellers så kjører jeg bilen selv og har enda mindre brukt for noe å ha i nevene, og da blir en DS et naturlig valg for meg når jeg vil komme hjem og ha noe annet å spille enn å fyre opp en av konsollene mine. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Å sammenligne en PSP mot hvilken som helst "stasjonær" konsoll/PC har vel ingenting for seg ? Ser for meg Crockett drar med seg en fulltower PC med en 19" skjerm hvis han noen gang får lyst til å spille på bussen/trikken/hvor som helst utenfor hjemmet. Å kalle PSP et nisje produkt er også litt talentløst, da det beviselig finnes et stort marked bestående av kunder som ønsker en portabel spillopplevelse. At crockett har lagt Sony konsernet for hat (dette begrunnes med at han ikke liker spillkonsollene deres, som utgjør en liten prosent av deres totale produktporefølje), bør ikke tas tungt av folk som allerede har en PSP, og bruker den til det den er ment å gjøre. Folk som ønsker å kjøpe en PSP, og ser etter brukererfaringer, klarer sikkert å filtrere vekk slik propaganda vedkommende produserer. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 I tillegg er det utrolig morsomt (og enkelt) å spille klassikkere basert på SCUMM-motoren, eller f.eks. Genesis- og Amiga-spill på en håndholdt maskin. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 da avblaaser vi battlinga naa poster jeg med min psp, og jeg maa si jeg er storfornooyd, selv om homebrews ikke enda er i boks :] 5901688[/snapback] Se her. 5901701[/snapback] saa det. faar teste imorgen, sove naa. natta :] Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Å sammenligne en PSP mot hvilken som helst "stasjonær" konsoll/PC har vel ingenting for seg ? Ser for meg Crockett drar med seg en fulltower PC med en 19" skjerm hvis han noen gang får lyst til å spille på bussen/trikken/hvor som helst utenfor hjemmet. 5901708[/snapback] Haha surrete idiot som du er Jeg sier mitt grunnlag for at jeg ikke syns PSP er et produkt jeg vil anbefale, og det er fordi jeg ser på det som noe som prøver å tilby en vanlig konsolls funksjoner, bare i lomma. Derfor blir det noe man helst vil drive med utenfor hjemmet, er du en som ikke reiser mye med buss/fly/tog, så ser jeg lite vits i hele PSP'en da det er langt mer fristende å skru på en konsoll for en bedre opplevelse. Der kommer mitt poeng om DS'en inn, at den rett og slett ikke er noe man får det samme utav som å spille på en vanlig konsoll, det er en helt annen måte å spille på. Så fjott som du er så tror du at jeg ville heller tatt med meg en konsoll/pc på bussen, når jeg hele veien her anbefaler DS fremfor PSP. Ja da har du virkelig skjønt det. DS er et produkt du kan bruke både når du er ute og reiser, og når du er hjemme. En PSP ser jeg på et produkt du helst vil bruke når du er ute og reiser. Avsluttningsvis: Ta deg en bolle. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Siden du allerede er godt i gang med person kritikken, svarer jeg med samme mynt. Jeg ser på Nintendos DS som et produkt lagt for folk som ennå ikke har en fullt utviklet hjernekapasitet, som feks. barn. Å kritisere en portabel spillkonsoll fordi den prøver å være en spillkonsoll (noen den faktisk er), er jo rett og slett lite gjennomtenkt. Hadde du heller sagt at du foretrekker et mindre avansert produkt, som ikke krever allverdens intelligens og som til og med er portabelt, over PSPens overlegne utnyttelse av ny teknologi, hadde jeg sett på det som konstruktiv kritikk av Sonys portable spillkonsoll. Når du presterer å si at du hater Sony konsernet, og ikke vil ha noen av deres produkter, bør du med det samme begynne å plukke ut komponenter fra de elektroniske enhetene du har i hjemmet ditt, for det skal godt gjøres å finne elektronikk Sony ikke har påvirket på noen måte. Avslutningsvis : Plasser bollen din hvor sola ikke skinner. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Jeg ser ingen grunn til å klage på spillene til psp, det har kommet mange gode titler den siste tiden, og vi har masse spennende i vente. Mye er allerede nevnt her, men spill som Lumines, Daxter, Ssx On Tour, Megaman Maverick Hunter X, Death Jr, og Medieval Resurrection er alle mer eller mindre gode spill som man kan kose seg med allerede nå, i tillegg til de nevnte Burnout Legends, Prince of Persia Revelations, og GTA Liberty City Stories. Å klage på grafikken må være noe av det teiteste jeg har hørt til nå, siden når ble det i det heletatt relevant? PSP er ingen Playstation 2, men å si at grafikken er så voldsomt mye dårligere på psp synes jeg allikevel blir litt feil. For det første så vil det ta tid før spillene blir skikkelig optimalisert for konsollen, og som vi alle vet er spillutviklerne begrenset til 222mhz, noe som begrenser det visuelle potensialet konsollen har. Jeg vil også si at mange av de nyere spillene både ser og flyter riktig så bra, selv om de ikke utnytter konsollens fulle potensial. Å starte en DS vs PSP krangel vil alikevel ikke føre noen vei, den vil antakeligvis havne i samme grøft som de mange Gamecube VS Playstation2 trådene. Noen liker DS, andre liker PSP, og noen liker begge to. Edit: Kom litt sent dette inlegget her ser jeg.. Endret 10. april 2006 av fargoth Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Har hatt min PSP et par måneder nå, og den er knall.. Bruker den hver dag, skolen, jobb, you name it. Musikk, film, rekker å se en episode av lost eller prison break på vei til jobb, høre på musikk, etc etc. Bruker den og som minnebrikke, siden jeg har 1GB minnekort. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Siden du allerede er godt i gang med person kritikken, svarer jeg med samme mynt. Jeg ser på Nintendos DS som et produkt lagt for folk som ennå ikke har en fullt utviklet hjernekapasitet, som feks. barn. Å kritisere en portabel spillkonsoll fordi den prøver å være en spillkonsoll (noen den faktisk er), er jo rett og slett lite gjennomtenkt. Hadde du heller sagt at du foretrekker et mindre avansert produkt, som ikke krever allverdens intelligens og som til og med er portabelt, over PSPens overlegne utnyttelse av ny teknologi, hadde jeg sett på det som konstruktiv kritikk av Sonys portable spillkonsoll. Når du presterer å si at du hater Sony konsernet, og ikke vil ha noen av deres produkter, bør du med det samme begynne å plukke ut komponenter fra de elektroniske enhetene du har i hjemmet ditt, for det skal godt gjøres å finne elektronikk Sony ikke har påvirket på noen måte. Avslutningsvis : Plasser bollen din hvor sola ikke skinner. 5901791[/snapback] Oh hissig nå bjørnis. Tror vel hele innlegget ditt ble mindre gjennomtenkt når det faktisk finnes spill som brainage og warioware som går faktisk ut på aktivisere hjernen, hvor de fleste spill til PSP er heller hjernedøde actionspill. Så er jeg misfornøyd med alle Sony produktene jeg har hatt hittil, og jeg har gitt grunnlag for hva jeg syns er feil med dette produktet, og hvorfor det absolut ikke kunne passet meg. Det er feil det nå? Ikke lov å si noe stygt om Sony, jeg misliker måten de markedfører, jeg misliker måten de legger frem sine salgstall (antall utsendte og ikke antall solgte), jeg liker ikke at de lager produkt av lav kvalitet som absolut ikke tåler noe som helst (PS2). Jeg sier ikke jeg misliker sony fordi jeg er en fanboy og fordi di suger for det er bare sånn. Jeg har mine grunnlag. Ulikt hva du har. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hehe, "Bjørnis" ? Utsagnet mitt om DS, var ment som bensin på bålet. Selv har jeg aldri tatt i en DS, men på samme måte som du kritiserer en konsoll du tydeligvis ikke bruker ofte, kritiserer jeg enheten uten å ha noe erfaring å legge til grunn. Det kan jo ikke være tilfelle at du hater alle produkter sony noen gang har kommet med ? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 hvor de fleste spill til PSP er heller hjernedøde actionspill. Det var vel å ta litt i? Begynner jo å komme et solid utvalg av spill til PSP i de fleste sjangrer nå, mange av dem er også betydelig bedre en de forferdelige spillene som var ute ved release. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hehe, "Bjørnis" ? Utsagnet mitt om DS, var ment som bensin på bålet. Selv har jeg aldri tatt i en DS, men på samme måte som du kritiserer en konsoll du tydeligvis ikke bruker ofte, kritiserer jeg enheten uten å ha noe erfaring å legge til grunn. Det kan jo ikke være tilfelle at du hater alle produkter sony noen gang har kommet med ? 5901848[/snapback] Litt spakere der ja. Jeg har prøvd PSP, og utifra det har jeg funnet ut at det er ikke noe jeg kunne tenke meg å dra frem når jeg sitter i stua. Den er fin når man er ute og reiser, men jeg er ikke nok ute og reiser buss og den slags til å kunne forsvare et slikt kjøp, jeg skulle hatt problemer med å spille den så mye at jeg engang hadde måttet fylle opp batteriet på den. Hvis du kan lese, noe jeg ikke tror du kan faktisk. Så har jeg sagt alle produktene jeg har kjøpt av Sony. Ikke alt de noen gang har komt med, det har liksom ikke fristet til gjentagele å kjøpe mobil og tv fra Sony, PSX var bra, men etter PS2 så frister ikke PS3 f.eks. Sony har selvfølgelig noen bra produkt innimellom, men i det store og hele ser jeg ikke på de som et kvalitetsselskap, og stort sett så lever ikke produktene deres opp til hva de skal ha det til. Så nei tullebukk, jeg hater ikke alt sony lager uansett, men jeg er heller ikke frista til å kjøpe det på navnet. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 hvor de fleste spill til PSP er heller hjernedøde actionspill. Det var vel å ta litt i? Begynner jo å komme et solid utvalg av spill til PSP i de fleste sjangrer nå, mange av dem er også betydelig bedre en de forferdelige spillene som var ute ved release. 5901856[/snapback] og å kalle DS spill for spill til mindre intelligente var ikke? Det var å sette det på spissen, men hvis du ser hvilken påstand det var oppe imot så var det vel heller rettferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå