Gå til innhold

Playstation Portable - Hva er bra, hva er dårlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilket Quake 3 er det liksom du viser bilde av der da? Er ihvertfall ikke til PS2. Se HUD'en på bildet jeg linka på så ser du at du driver og poster falske bilder

5901336[/snapback]

 

En HUD kan moddes. Bildet er fra PC-versjonen, men grafikken på PS2-versjonen var ikke bedre.

 

Venligst ikke quote bilder, det er ganske irriterende.

Lenke til kommentar

Hvilket Quake 3 er det liksom du viser bilde av der da? Er ihvertfall ikke til PS2. Se HUD'en på bildet jeg linka på så ser du at du driver og poster falske bilder

5901336[/snapback]

 

En HUD kan moddes. Bildet er fra PC-versjonen, men grafikken på PS2-versjonen var ikke bedre.

 

Venligst ikke quote bilder, det er ganske irriterende.

5901352[/snapback]

Bilde fra en PC versjon....uferdig PC versjon, ingen bakgrunn, er du klar over hvordan det ser ut når PCfolk tweaker for å få best mulig flyt i spillet? Det ser ut som lego.

Ser man på bildet jeg posta av Quake 3 til PS2, som forresten var ekte, ulikt det du gjør som er å poste bilder av noe helt annet for å desperat prøve å bevise noe, så vil man se at PS2 versjonen ser klart bedre ut enn noe man ser på en PSP

Lenke til kommentar

Hvilket Quake 3 er det liksom du viser bilde av der da? Er ihvertfall ikke til PS2. Se HUD'en på bildet jeg linka på så ser du at du driver og poster falske bilder

5901336[/snapback]

 

En HUD kan moddes. Bildet er fra PC-versjonen, men grafikken på PS2-versjonen var ikke bedre.

 

Venligst ikke quote bilder, det er ganske irriterende.

5901352[/snapback]

Bilde fra en PC versjon....uferdig PC versjon, ingen bakgrunn, er du klar over hvordan det ser ut når PCfolk tweaker for å få best mulig flyt i spillet? Det ser ut som lego.

Ser man på bildet jeg posta av Quake 3 til PS2, som forresten var ekte, ulikt det du gjør som er å poste bilder av noe helt annet for å desperat prøve å bevise noe, så vil man se at PS2 versjonen ser klart bedre ut enn noe man ser på en PSP

5901371[/snapback]

 

Prince of Persia ser langt bedre ut enn QIII, og de fleste spillene som er bygd på QIII-motoren.

Lenke til kommentar
Prince of Persia ser langt bedre ut enn QIII, og de fleste spillene som er bygd på QIII-motoren.

5901390[/snapback]

Så velbegrunnet :)

Dessuten, hvorfor gidde å spille Prince of Persia osv på PSP, når man får det for samme pris(EDIT: mest sannsynlig billigere) til PS2, hvor det ser mye mye bedre ut :)

Endret av Crockett
Lenke til kommentar
Quake 3 på Playstation2 og Coded Arms på PSP.

5901387[/snapback]

 

Coded Arms er langt i fra det flotteste spillet visuelt sett på PSP. I tillegg tok du et godt bilde fra QIII og et dårlig fra Coded Arms.

 

Det eneste som var flott med Quake III da det kom var at det benyttet seg av mip-mapping (som også ble brukt i QII) og et flott partikkelsystem. Motoren hadde også støtte for diverse ting vi ikke fikk se i QIII.

Lenke til kommentar
Quake 3 på Playstation2 og Coded Arms på PSP.

5901387[/snapback]

 

Coded Arms er langt i fra det flotteste spillet visuelt sett på PSP. I tillegg tok du et godt bilde fra QIII og et dårlig fra Coded Arms.

 

Det eneste som var flott med Quake III da det kom var at det benyttet seg av mip-mapping (som også ble brukt i QII) og et flott partikkelsystem. Motoren hadde også støtte for diverse ting vi ikke fikk se i QIII.

5901405[/snapback]

 

Det er vel det flotteste FPS-spillet på PSP?

 

Prince of Persia ser langt bedre ut enn QIII, og de fleste spillene som er bygd på QIII-motoren.

5901390[/snapback]

Så velbegrunnet :)

Dessuten, hvorfor gidde å spille Prince of Persia osv på PSP, når man får det for samme pris(EDIT: mest sannsynlig billigere) til PS2, hvor det ser mye mye bedre ut :)

5901403[/snapback]

 

Du kan ikke ta med PS2 ute på tur, tog, buss etc.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Quake 3 på Playstation2 og Coded Arms på PSP.

5901387[/snapback]

 

Coded Arms er langt i fra det flotteste spillet visuelt sett på PSP. I tillegg tok du et godt bilde fra QIII og et dårlig fra Coded Arms.

 

Det eneste som var flott med Quake III da det kom var at det benyttet seg av mip-mapping (som også ble brukt i QII) og et flott partikkelsystem. Motoren hadde også støtte for diverse ting vi ikke fikk se i QIII.

5901405[/snapback]

 

Det er vel det flotteste FPS-spillet på PSP?

5901421[/snapback]

 

King Kong ser mye bedre ut.

Lenke til kommentar
Quake 3 på Playstation2 og Coded Arms på PSP.

5901387[/snapback]

 

Coded Arms er langt i fra det flotteste spillet visuelt sett på PSP. I tillegg tok du et godt bilde fra QIII og et dårlig fra Coded Arms.

 

Det eneste som var flott med Quake III da det kom var at det benyttet seg av mip-mapping (som også ble brukt i QII) og et flott partikkelsystem. Motoren hadde også støtte for diverse ting vi ikke fikk se i QIII.

5901405[/snapback]

 

Det er vel det flotteste FPS-spillet på PSP?

 

Prince of Persia ser langt bedre ut enn QIII, og de fleste spillene som er bygd på QIII-motoren.

5901390[/snapback]

Så velbegrunnet :)

Dessuten, hvorfor gidde å spille Prince of Persia osv på PSP, når man får det for samme pris(EDIT: mest sannsynlig billigere) til PS2, hvor det ser mye mye bedre ut :)

5901403[/snapback]

 

Du kan ikke ta med PS2 ute på tur, tog, buss etc.

5901421[/snapback]

 

Jo men for det meste så er en person hjemme, og da vil igrunn en PSP bli helt uinteressant siden man får den samme, bare bedre opplevelsen av spillene gjennom konsoller, hvor en DS gir deg noe du ikke får på konsoller med touchscreen spillene.

Lenke til kommentar

Men jeg tar 2 timer med buss om dagene, pluss at jeg ikke liker DS. Da er det grunn nok for meg å spille på en PSP, selvom det ikke er noe nyskapendes, jeg liker det vanlige gameplayet, og det er det ikke bare jeg som gjør. Ikke alle liker DS selvom den er nyskapende, jeg har både DS og PSP, å vil si meg nøytral til mine meninger. Liker PSP best, å sånn er det bare. ;)

Lenke til kommentar
Quake 3 på Playstation2 og Coded Arms på PSP.

5901387[/snapback]

 

Coded Arms er langt i fra det flotteste spillet visuelt sett på PSP. I tillegg tok du et godt bilde fra QIII og et dårlig fra Coded Arms.

 

Det eneste som var flott med Quake III da det kom var at det benyttet seg av mip-mapping (som også ble brukt i QII) og et flott partikkelsystem. Motoren hadde også støtte for diverse ting vi ikke fikk se i QIII.

5901405[/snapback]

 

Det er vel det flotteste FPS-spillet på PSP?

 

Prince of Persia ser langt bedre ut enn QIII, og de fleste spillene som er bygd på QIII-motoren.

5901390[/snapback]

Så velbegrunnet :)

Dessuten, hvorfor gidde å spille Prince of Persia osv på PSP, når man får det for samme pris(EDIT: mest sannsynlig billigere) til PS2, hvor det ser mye mye bedre ut :)

5901403[/snapback]

 

Du kan ikke ta med PS2 ute på tur, tog, buss etc.

5901421[/snapback]

 

Jo men for det meste så er en person hjemme, og da vil igrunn en PSP bli helt uinteressant siden man får den samme, bare bedre opplevelsen av spillene gjennom konsoller, hvor en DS gir deg noe du ikke får på konsoller med touchscreen spillene.

5901462[/snapback]

 

Verken Coded Arms, LCS, B&W: Creatures eller Burnout: Legends finnes på stasjonære konsoller.

Lenke til kommentar
Verken Coded Arms, LCS, B&W: Creatures eller Burnout: Legends finnes på stasjonære konsoller.

5901506[/snapback]

Men lignende bedre versjoner gjør.

5901512[/snapback]

 

Plottet i B&W: Creatures er noe annet enn i B&W 2, Coded Arms finnes ikke på noen annen platform, LCS finnes ikke på noen annen platform (men kommer allikevel på PS2 i slutten av måneden), Burnout: Legends har også flere biler og baner enn Burnout 3.

Lenke til kommentar
Burnout: Legends har også flere biler og baner enn Burnout 3.

5901528[/snapback]

 

Å herregud, løp og kjøp. Dårligere grafikk, men et par ekstra baner og biler OMG!

5901552[/snapback]

 

grafix0r er altzzzz 1111111 2k :roll:

5901574[/snapback]

Nei men herremingud som du forandrer standpunkt.

Jeg sier jeg liker DS bedre fordi den legger mer vekt på gameplay enn PSP, PSP prøver mer å være en slags mini-konsoll du kan ta med i lomma. Da sier du at PSP er mye bedre fordi den har bedre grafikk og et par andre ting jeg er uenig i. Så påstår du at PSP har bedre grafikk en PS2, men nå har den ikke det, og grafikk har ikke så mye å si alikevel.

Lenke til kommentar
Burnout: Legends har også flere biler og baner enn Burnout 3.

5901528[/snapback]

 

Å herregud, løp og kjøp. Dårligere grafikk, men et par ekstra baner og biler OMG!

5901552[/snapback]

 

Men dette er jo til en håndholdt! Hvordan kan du sammenligne en holdhåndt med en konsoll man plasserer ved TV'en??

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Burnout: Legends har også flere biler og baner enn Burnout 3.

5901528[/snapback]

 

Å herregud, løp og kjøp. Dårligere grafikk, men et par ekstra baner og biler OMG!

5901552[/snapback]

 

Men dette er jo til en håndholdt! Hvordan kan du sammenligne en holdhåndt med en konsoll man plasserer ved TV'en??

5901608[/snapback]

Nei jeg vet ikke jeg, sånn som du nettopp også har gjort ved å sammenligne Quake 3 med Coded Arms?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...