teho Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Vet noen om det er push epost på N80? - Terje Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Det er det ikke, og det er vel heller ikke noen operatører i Norge som støtter dette nå. Lenke til kommentar
YoMan Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Det er det ikke, og det er vel heller ikke noen operatører i Norge som støtter dette nå. 5889614[/snapback] Push-mail er ikke nødvendigvis en operatøravhengig tjeneste. Jeg har i dag Push-mail på min N70, og denne løsningen støtter alle Serie 60-telefoner, Windows Mobile samt UIQ (SE P-series). N80 vil også kunne bruke denne Push-mailløsningen, Ericsson Mobile Office (EMO). Denne er forøvrig kompatibel med både Exchange og Lotus Notes (Domino). Lenke til kommentar
teho Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Push-mail er ikke nødvendigvis en operatøravhengig tjeneste. Jeg har i dag Push-mail på min N70, og denne løsningen støtter alle Serie 60-telefoner, Windows Mobile samt UIQ (SE P-series). N80 vil også kunne bruke denne Push-mailløsningen, Ericsson Mobile Office (EMO). Denne er forøvrig kompatibel med både Exchange og Lotus Notes (Domino). 5889694[/snapback] Takk! - Terje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå