danielsn Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Dette er noe av det særeste jeg har vert med på.. Prøver å installere windows på en dell til en kompis, men den forhindrer meg i å installere. Har en liten anelse at os,en ligger på en annen partisjon elsn. på maskinen. Soen som har en anelse av hvordan jeg får reinstallert windows? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 slett partisjonen og opprett ny. dersom eieren ikke har noe i mot det så slett restore partisjonen også. da får du også frigjort noen gb til. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 slett partisjonen og opprett ny. dersom eieren ikke har noe i mot det så slett restore partisjonen også. da får du også frigjort noen gb til. 5889463[/snapback] Tengte faktisk på det, men er jo litt dumt om det ligger der, siden det ikke fulgte med noen windowseksemplar med "maskinen"/dell,en. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 det skal vel være fullstendig recovery på den partisjonen, om du brenner ut en plate, men dersom du har en xp cd selv, så er det egentlig bortkasta. med mindre du tror du kommer til få bruk for å sende den inn til dell for fiksing en gang da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå