_HKH_ Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Etter forige gang jeg overførte musikk til mobilen har jeg ikke fått startet mobilen igjen. Brukte programmet disk2phone som følger med telefonen. Etter overføringen var ferdig kom beskjeden om at det var trygt å koble fra telefonen opp. Jeg koblet fra telefonen. Nå pleier det å gå et minutt eller to før telefonen er startet på nytt, så jeg venter. etter 5-6 minutter står den fremdeles på hvit skjerm og den kommer ingen vei. Tar ut batteriet og prøver igjen. Samme problem. Den kommer ikke lenger enn til den hvite skjermen som vanligvis kommer opp helt i starten av oppstarten. Noen som har gode råd til meg? Jeg vant telefonen i en konkurranse, så jeg har ikke noe butikk jeg kan klage til. Hvordan er det med garantien? Kan jeg levere den inn til et SE verksted og få den fikset gratis? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Kan jeg levere den inn til et SE verksted og få den fikset gratis? 5889208[/snapback] Ja Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Det forutsetter jo at du har en kvittering eller lignende å vise til! Uten det, får du neppe reparert. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Vet ikke noe sikkert, men tror det kan være minnekortet. Har iaf. hatt samme problemet med en W800i og det var minnekortet. Prøv å ta det ut, for å så slå på mobilen. Om det er dette som er problemet få du det iaf. på garantien. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Har ikke noe minnekort i den.... Som sagt, så vant jeg telefonen i en konkurranse. har ikke noe kvittering jeg kan vise. Noen ideer til hva jeg kan gjøre selv? Flashe firmwaren? Noen som kan forklare hvordan man gjør slikt? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 i utgangspunktet er telefonen såpass ny på markedet at de fleste verkstedene ville godkjenne den uansett. Men har du ikke noe bevis overhode for at den er din i det minste? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Uansett skal det kreves en kvittering, selv om telefonen er ny, eller ikke. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Uansett skal det kreves en kvittering, selv om telefonen er ny, eller ikke. 5893735[/snapback] har ikke blitt bedt om det ved innleveringen av N90en feks. Lenke til kommentar
Merken Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Man trenger ikke kvitteringer på mobiler som har en produksjonsdato som er under et år. Verkstedet kan finne ut av produksjonsdatoen ved hjelp av IMEI nummeret. Hvis kunder leverer inn mobiltelefoner i vår butikk som er lansert i 2006 så sender jeg aldri med kvittering til verkstedet. Det er det ikke behov for. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Takker for alle svar, men jeg greide å fikse det selv. Det var ikke verre enn at jeg måtte flashe firmwaren på nytt med sony ericsson updating service. Programmet støtter ikke w900i offisielt, men det funker veldig greit alikevel. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hei. Jeg tenkte å flashe min egen W900i til en nyere firmware men jeg finner ikke linken på de offisielle sidene til dette. Kan noen gi meg link til siden der jeg laster ned applikasjonen for å oppgradere fw? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå