herzeleid Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Når jeg skal spille spillet får jeg bare skrudd på bloom og ikke hdr, jeg har ikke på antialiasing og jeg har lastet ned den nyeste driveren og fiksen fra ati, bruker forreeste x800xl (agp8x). noen ideer? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Fant nå ut at det står unsupported ved siden av hdr boksen, hvorfor det? Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 du har ikke sm 3.0, men sm 2.0 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jau, du har nok ikke riktig shader Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Så da går det aldri? hvorfor går det i andre spill og ikke her? Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Som sagt. Ekte HDR krever PS3.0. Har du ikke PS3.0 kan du ikke kjøre ekte HDR i nye spill som Oblivion. Hdr effekten du f.eks. ser i Hl2 er ikke ekte HDR, det er en slags "bloom variant" av HDR som ikke krever PS3.0. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 FP16 blending HDR som dette spillet bruker er ikke en del av SM3.0. GeForce 6200 har heller ikke støtte for dette, men det er likevel et SM3.0 kort. Alt over 8bpp er per definasjon HDR så HL2/source faller under dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå