DevianX Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 jeg har satt sammen nytt system, men har litt problemer med å legge inn. Midt under installasjoen kommer det opp en bluescreen, der det står psyhical memory. Dumping av minne., jeg vet ikke hvorfor! Hva er galt? Please help! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Kjør på høyere cas og sett rambrikkene på normal istedefor turbo. still alt som har med rammen til dårligste i bios. Så prøver du igjen. Sjekk om du har suspend to ram på. vis du har det bør du skru det av. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 jeg har satt alt på auto. Nå prøver jeg igjen å legge inn win. xp! Gir dere nærmere beskjed om hvordan det går. men kan det være andre årsaker? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 kan det være jumpere? jeg har ikke endret på noen av de jumpere på hovedkortet. det er p4s533. Og jeg har ddr400, men akkurat nå kjører du på auto innpå bios. jeg vil gjerne ha systemet oppe idag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå