Gå til innhold

Home Edition eller Professional?

Anbefalte innlegg

Hallo, jeg lurer på hva om er best til å spille på, Home edition eller Professional? Selv installerte jeg Home Edition idag og har ikke kommet igang med spillingen, men er det noen forskjell her fra Professionalk? Hade Pro før.

Takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo, jeg lurer på hva om er best til å spille på, Home edition eller Professional?  Selv installerte jeg Home Edition idag og har ikke kommet igang med spillingen, men er det noen forskjell her fra Professionalk?  Hade Pro før.

Takker

5889075[/snapback]

bare noen ekstra ting som de fleste ikke trenger på professional. Jeg bruker dem alderi..

Lenke til kommentar
Hallo, jeg lurer på hva om er best til å spille på, Home edition eller Professional?  Selv installerte jeg Home Edition idag og har ikke kommet igang med spillingen, men er det noen forskjell her fra Professionalk?  Hade Pro før.

Takker

5889075[/snapback]

bare noen ekstra ting som de fleste ikke trenger på professional. Jeg bruker dem alderi..

5889167[/snapback]

De viktigste forskjellene mellom pro og home, er blant annet at home IKKE kan meldes inn i et Domain.....

Kort sagt spillytelsen er den samme på begge OS !

_nifty_

Lenke til kommentar

Men home edition er kjappere et PROen! Så hvis det ikke er så nøye så gå for Home Edition selv om jeg aldri vil anbefale noen å gjøre det. Egentlig ikke av så mange grunner men det er vel en grunn til at det er to versjoner. HE er jo endel billigere da.

Lenke til kommentar
Men home edition er kjappere et PROen! Så hvis det ikke er så nøye så gå for Home Edition selv om jeg aldri vil anbefale noen å gjøre det. Egentlig ikke av så mange grunner men det er vel en grunn til at det er to versjoner. HE er jo endel billigere da.

5895920[/snapback]

Home er ikke raskere enn pro , men det kan jo hende oppstart tar lengre tid på pro , da den har behov for å starte opp flere services enn home ;)

test services.msc fra kjør, for å sammenligne de to operativsystemene dersom du har tilgang på begge ........

_nifty_

Lenke til kommentar

Pro har vel flere funksjoner når man kommer til et kontormiljø i nettverk.

når det kommer til spilling skal det ikke være noen forskjell.

har hørt noen sagt "Pro er bedre i nettverk". stemmer dette? trådløse nettverk og andre nettverk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...