Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Finne ut kva som bruker heile internettlinja mi

Anbefalte innlegg

I dag gjekk plutseleg internet ekstremt treigt, eg fekk tatt ein test på Hw.no sitt speedometer, som konkluderte med 76 kbit\s ned. Kva som har skjedde er ikkje godt å seie, har rota litt med nettverksoptimalisering, men alt er skrudd tilbake til normalt. Nedlasting er umogleg, det går i under 1kB\s og stopper heilt opp. Samme gjeld oppdatering av Ad-Aware.

Finnes det eit program som kan finne ut kor farten tar vegen? På ruteren min står det at eg har 20\1 Mbit, så ein skulle tru problemet låg hos meg. :hmm:

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan være foreksempel windows update som kjører?

5889144[/snapback]

Nope, det ville uansett ikkje brukt 99.9% av 20Mbit-linje.

Distribuerer du trådløsnettverk?

5889149[/snapback]

Negative.

Hva med en tlf. til ISPèn og linjemåling ?

5889180[/snapback]

Kan jo det, men i følge ruteren har eg jo 20\1Mbit.

Last ned Netlimiter, så sjekker du hva som bruker linjen..? Kan jo være din ISP som sliter.

5889201[/snapback]

Skal prøve Netlimiter, takk.

har du NGT å ikke betalt regninga går de vel ned til isdn fart...

(vet ikke om man ser det i routern)

5889253[/snapback]

Regningen er betalt og det er ikkje snakk om ISDN-fart her, som sagt går nedlastinga på 0-1 kB\s.

Har tatt påskeferie no og har ikkje tilgang til verken maskin eller internettlinja som det er snakk om på ei vekes tid. Skal sjekke opp etter påske. Eg ser ikkje for meg kva som kan være problemet heller. I det eine augneblikket lasta eg ned på uTorrent med 1,5 Mbyte\s, i det andre er farten 1kByte\s på ei fil frå internett. Generell surfing går også treigt, forumet er det som går best sidan det er så mykje herifrå som er cachet.

Lenke til kommentar
I det eine augneblikket lasta eg ned på uTorrent med 1,5 Mbyte\s, i det andre er farten 1kByte\s på ei fil frå internett.

Sett begrensninger til opplastingshastigheten til nedlastingsprogrammet du bruker.

Det er heilt sikkert problemet.

Lenke til kommentar
I det eine augneblikket lasta eg ned på uTorrent med 1,5 Mbyte\s, i det andre er farten 1kByte\s på ei fil frå internett.

Sett begrensninger til opplastingshastigheten til nedlastingsprogrammet du bruker.

Det er heilt sikkert problemet.

5895803[/snapback]

Som sagt, dette gjeld ikkje berre uTorrent, men alt eg foretar meg på internett, innstillingane på programmet er korrekt og har ikkje vore endra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...