flodhest Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg har nå hatt min Ipod mini i ca 1,5 år, og merker at batteriet skranter veldig. Om jeg lader den en hel natt, varer batteriet i ca 2-3 timer. Jeg har hørt rykter at det er dyrt å bytte batteri om man skal la fagfolk gjøre det, så jeg lurer på om det er noe mulighet for å gjøre dette selv, og hvor mye vil det da koste? Hvor får man kjøpt batteri til en Ipod, og eventuelt et kit til å gjøre dette selv? Om det er for dyrt å komplisert, vurderer jeg å bare kjøpe meg en billig flashminne-spiller til 400-500 kroner. Alt er bedre enn hva jeg har nå. Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Irritterer meg over det samme jeg også, og jeg har hatt min ipod i et halvt år nå. Før tok det noen hverdager før jeg trengte å lade den, men nå må jeg lade den nesten hver dag. Sinnsykt irriterende, angrer nesten på at jeg kjøpte ipod (30gb 5.gen). Som dui spør etter det burde vel finnes en rimelig måte å skifte ut batteriet på ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Du har riktignok iPod Mini, men sjekk ut denne og denne tråden samt nettsida iPodbatteri.no. Har sjølv skifta på iPod 3G, så eg veit ikkje korleis det er å skifte på Mini, men skulle tru det går bra. Finnes sikkert How To's på nettet. Endret 8. april 2006 av zeph Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Hm, virka stress, samtidig som det var litt dyrt for min smale økonomi. Tror jeg heller kjøper meg en ny, billig spiller, ettersom selve ipoden begynner å skrante og, den øverste knappen på hjulet funker ikke heller, så det blir mulig litt dyrt å ordne alt dette. :/ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Du har riktignok iPod Mini, men sjekk ut denne og denne tråden samt nettsida iPodbatteri.no. Har sjølv skifta på iPod 3G, så eg veit ikkje korleis det er å skifte på Mini, men skulle tru det går bra. Finnes sikkert How To's på nettet. 5889049[/snapback] hvis du søker på video.google.com så finner du en video guide. manamind: Jeg har hatt min nano siden 9 oktober elns. Min funker helt strålende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå