CurSe Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Tror denne kategorien passer best selv om det handler om minidisc Har en Sony MZ-N707 og bruker OpenMG Jukebox for å overføre musikk til den. Tidligere denne uken skulle jeg overføre ny musikk til den, men det gikk bare delvis greit. Jeg lagde en ny playlist, importerte nye sanger og overførte til minidiscen, men sangene er skadet når de ligger på minidiscen. Hastigheten/tempoet er mye raskere enn det egentlig skal være og det ligger mange "ulyder" i bakgrunnen. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare de lydene, men det nærmeste jeg klarer å finne på er når det drypper vann fra vannkranen(bare mye høyere og lengre lyd). Da prøvde jeg å overføre musikk fra en eldre playlist jeg hadde lagret og det fungerte fint. Prøvde å importere nye sanger til den gamle playlisten, men det ble samme resultat som med den nye playlisten jeg lagde. Skjønner ikke helt hva som er galt siden jeg kunne overføre sanger fra en gammel playlist uten problem, men hvis jeg lager en ny så blir det bare tull. Har prøvd å installere programmet på nytt 5-6 ganger, men problemet forsvinner ikke. Har også prøvd forskjellige usb-porter, men ingen forskjell der heller. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Støtter den bare atrac formatet elelr mp3 også? Programmet endrer da til det støttede formatet. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Filene endres til atrac-formatet, hvis jeg husker rett så kan du velge noen andre formater i en liste, men jeg har ikke programmet på denne maskinen så kan være at jeg husker feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå