digitalglenn Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Har en 5 pcer i nettverk.. problemet er bare at den ene bærbare pcen nekter og koble seg til andre pcer og jeg trenger div mp3 osv så fort som mulig.. jeg får bare "nettverksbanen ble ikke funnet" alle har nett osv så jeg skjønner ikke problemet.. vær så snill og sleng noen tips i denne posten så fort som mulig siden jeg trenger de mp3 til ikveld da den bærbare skall være jukebox på fest Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Går ut ifra at det er mp3 sanger du har laget selv.. Sjekk aktuelle brannmurer, ip adresser og subnett. Antar at de er i samme arbeidsgruppe. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 prøv å slå av brannmuren eller tillat fildeling ellers kan du prøve dette programmet http://www.softperfect.com/products/networkscanner/manual/ Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 det var norton internett security som blokerte trafikken takk for hjelp alt er nå klart til ikveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå