AndersT2 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Det er nok mange som lurer på hvorfor noen gidder å sløse bort tusenvis av kroner på maskinvare når spillene kan kjøres på mye billigere maskiner. Jeg tror forskjellen på de to bildene under kan gi mange svar på det. De er tatt i Oblivion. Det første med lav setting på distance, og den andre på maks. Forskjellen gir enormt til spill nytelsen i mine øyne. Noen andre som har eksempler? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Jeg har ikke spilt oblivian men på mange andre spill har det mye å si. Fear er at spill der det er enorm forskjell på billig og dyr HW. Endret 8. april 2006 av perpyro Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Du skulle tatt 2 bilder fra ca samme plass når du skal vise forskjellen.. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Du skulle tatt 2 bilder fra ca samme plass når du skal vise forskjellen.. 5888870[/snapback] Jeg har gjort det, nedre bilde er kun litt opp fra det andre, greide å røre på musa i mellomtiden. Hvis du ser på de to steinene så er de helt like. Endret 8. april 2006 av AndersT2 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Du skulle tatt 2 bilder fra ca samme plass når du skal vise forskjellen.. 5888870[/snapback] Jeg har gjort det, nedre bilde er kun litt opp fra det andre, greide å røre på musa i mellomtiden. Hvis du ser på de to steinene så er de helt like. 5888888[/snapback] ååjah... var så stor forskjell på grafikken at jeg trodde det var 2 plasser :!: Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Uansett hvor dårlig pc jeg hadde hatt, skulle distance vært det siste jeg ville satt ned på. Det er jo det som gjør grafikken i oblivion så pen. Her har Gamespot en video sammenligning der dere kan se den enrome betydningen view distance har for spill opplevelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå