Bone Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Heisann! Min første character, som jeg ikke spiller lengere, var en gjennomført Warrior. Liker liksom Warrior -klassen; enkel, grei og lett å sette seg inn i. Også har han jo sverd og greier! Når jeg spilte, så synes jeg var veldig flink, og vurderte å sette opp "difficult" -baren litt, men gjorde det vel egentlig aldri.. Men, siden jeg hadde lysst til å prøve å "gjøre noe ut av" Oblivion, så tenkte jeg skulle være en Thief, så jeg prøvde det litt, og med ett så ble NPC'ene / MOBs'ene veldig vanskelige.. Men, jeg hadde egentlig ikke lysst til å gi helt opp denn litt-mer-spennende-klassen, så jeg laget enda en ny character, den som jeg spiller nå, men, bortsett fra at "main class'n" min er Thief, så har jeg satt en del atributter(?) som går på Strenght, og Blades, osv, litt slike "warrior -skills", men også noen som går i favør bue, atlethics, sneak, lockpick, osv.. Må allikevel si at jeg synes denne klassen også er veldig vanskelig! Når jeg spilte min første Warrior, fikk jeg "Gladiator" -status (men jeg kom ikke så langt så jeg tok han siste, var noen der som var litt ekstra vanskelige), men jeg kom uansett til "Gladiator" relativt lett, med unntak av noen få hinder. Som min nå nye Thief -character sleit jeg rævva av meg for å komme forbi førte "Pit Dog'n", og jeg måtte gi opp på andre! Skal det være slik da? Eller er det noe jeg gjør feil? Skal det være slik at Arenaen overhodet ikke noe for noen andre enn Warriors!? Jeg bruker riktignok "light armour", selv om jeg kan smette på meg en "heavy", men, siden dette er et rollespill vil jeg jo ikke rase rundt som en Wood-Elf i skinnende rustning heller.. Blir liksom ikke helt det samme.. Men, kanskje det er slik.. at Arenaen kun er for Warrior's, og jeg blir nødt til å se dette showet fra tribunen!? Når det gjelder leveling -systemet, så kan jeg jo heller ikke komme tilbake når jeg blir sterkere.. Men, hovedproblemet er vel ikke Arenaen i første omgang, det som bekymrer meg mest er "landeveisrøverene", og "piratene". For, når de kommer langs veien og vil ha 100 gull for å la meg passere, noe jeg selvfølgelig nekter, så er jeg glad jeg savet, for å si det slik! Og når det gjelder de 3 piratene som eier skuta som ligger ved Waterdistrict, så knuste jeg alle sammen som Warrior, men nå kommer jeg ikke til å gå i nærheten av dem, ikke engang for alt av gull og skatter i hele Tamriel! Hva godt har jeg av det som død.. Hva med dere? Spiller dere Warrior, eller er det bare jeg som ikke er så flink med litt mer "avanserte" klasser?! Bone Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 spiller warrior og trives med det Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 battlemage/ med litt thief 5888869[/snapback] Er det vanskelig? Eller går det greit, synes du? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 jeg klarte meg best når jeg var battlemage for da gikk kamper i arenaen veldig greit.. men på den saven hvor jeg var thief så gikk jeg inn for og være thief og ikke tulle meg bort i arenaen..for thiefene er ''nattvandrere'' hvis du f.eks er en warrior så legger du vel kansje merke til at det er litt vanskeligere og stjele om natta. Det er det jeg kaller skikkelig RPG! :!: Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Tjuven/snikmorderen sin styrke er å snike rundt og drepe fra bakholdsangrep i skyggene. Sier seg vel selv at det ikke funker like bra med frontalangrep som for en ren kriger. Landeveisrøvere skal ikke oppdage deg før de har en pil i bakhodet. Du reiser vel ikke rundt midt på veien i dagslys? Folk kan jo arrestere deg da, mann! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 En tyv har sine styrker ved at det er du som alltid skal ha det første angrepet. Da gjerne et dødelig angrep ved bue eller sverd/dolk. Jeg trives godt med min thief, og jeg skal teste en mod som gjør skaden fra bue høyere. Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Warrior her også, Arenaen gikk som en lek. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Min char er da en custom class, med disse som main skills: Blade, Light Armor, Block, Marksman, Sneak, Security og Restoration... Arenaen var UTROLI lett med denne builden, iallfall for meg... Spiller på normal vanskelighetsgrad Endret 8. april 2006 av Northern Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg er thief og det er easy som bare det:P har blade å da;) Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) blanding av warrior og mage er vel d beste... jeg er warrior på lvl.21... har store problemer når d gjelder magi(alt for lite magic) lage sin egen custom class er vel d beste for da kan man velge akkurat d man vil... er grand champion på arenaen og listener i dark brotherhood... spiller på normal... Endret 8. april 2006 av Hellriser Lenke til kommentar
smy Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 går fint men sliter med å får opp skillz i sikkerhet sak Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 jeg har spillt igjennom arenaen med min darkelf. den har en del blade, enda mer marksmanship, masse snik og diverse andre ting som har med snik å gjøre (les: stjele ) sleit litt arenaen til tider, men tok litt nå og da, bruke litt enchanta våpen, mye speed hjelper mye, da du kan springe baklengs å fylle folka med piler. og ja, jeg har fremdeles medium vanskelighetsgrad. men jeg er ikke fullblodstuv, har litt warrior i meg, har ca 80 i strengt, og etterhvert som du får bedre våpen, gjerne magiske, så blir arenaen ganske lett. men i lvl 1 så er det ikke lett for en light armor thief nei. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg syns det motsatte. SYntes det var klin umulig å være Warrior, fikk ikke til slossinga mot mere enn 1 i slengen. Skifta til rein magiker, nå har jeg det kjempemoro, så lenge spillet ikke kræsjer da... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg lagde også en custom class, en god blanding av warrior og thief (thief med en del ekstra styrke, fokus på blade og block blandt annet). Synes vanskelighetsgraden varierer, men har sjelden noe problemer. Det skal fint gå an å spille andre klasser enn warrior, men jeg har ikke prøvd noen andre enn min nåværende. Du må huske at en gjerne må "legge om" spillestilen litt utifra hvilken klasse man er. I min situasjon så hjelper det veldig å sitte og safe bak skjoldet frem til jeg får inn gode slag. Ellers så prøver jeg jo selvsagt å ta de på avstand med bue mens jeg er ubemerket, men hender så ofte at en kommer i nærkamp at jeg heldigvis ikke har satsa på en ren marksman/sniker. Bue uten sneak-attack (eventuelt noen gode enchanter) er lite effektivt i mange tilfeller. Lenke til kommentar
thrall Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Visst du er thief kan du jo bare cheate litt med å hoppe opp på kanten på arenaen. med min lvl 12 kahjiit thief ble eg grand-champion på en halv time, men det er jo litt kjedeligt å cheate da Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg må si meg helt uenig i det trådstarter sier, er skam lett å være mage/marksman! I Arenaen er jo det bare til å løpe i running, og kaste spells/piler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå