GLOCK05 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg lurer litt på kortet som PS data har tilbud på , MSI 7600GS. Kan dette klokkes noe og hvordan er det event. med temperaturovervåking på dette kortet som ikke har vifte påmontert? Kan det event. monteres vifte hvis behov. Ønsker et så stille kort som mulig. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Tempen ser du i nvidia control panelet Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Tempen ser du i nvidia control panelet 5888885[/snapback] Takk for svar. Er det noen som har akkurat dette kortet og kjenner litt til hvor varmt det blir idle og under load ? Mulighet for event. montering av vifte hvis behov ? Klokkemuligheter ? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg får XFX 7600gt xxx om et par dager, så jeg kan sjekke temps og litt sånt hvis du vil? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Traktormannen her på forumet har XFX sin utgave av 7600GS. Klokket litt høyere, men gir en pekepinn. Les innlegget hans her Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Traktormannen her på forumet har XFX sin utgave av 7600GS. Klokket litt høyere, men gir en pekepinn. Les innlegget hans her 5890364[/snapback] Takk for nyttig svar. Via denne fant jeg test på Hardwarezone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå