Kausebol Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 da er tlf til dama død igjen! ba hu ta se W810 jeg nå... Lenke til kommentar
chrstein Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Legger merke til at en del sliter med støv under skjermen! Dette kan nok skyldes nok slideren å slarken, åpner en mobilen der batteriet ligger, vil en nok etter en stund legge merke til en del støv o.l som kommer inn. På det opprinnelige forumet er det en som sier han har fått strammet inn 6280 etter den var inne på reperasjon! 6273585[/snapback] Støv kan lett fjernes ved å fjerne frontdekselet og rengjøre under ..som på alle Nokia mobiler jeg har hatt. Se denne tråden for forklaring https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...704&mode=linear Bortsett fra støvproblemet samt at ordboken ikke husker ord, så har jeg ikke hatt no bugs på min 6280, hatt den ca. 3 mnd. Endret 9. juni 2006 av chrstein Lenke til kommentar
Blax Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Etter alle de buggsa jeg har lest her nå, så vurderer jeg å ikke kjøpe den. Med alle så er det jo en eller annen feil. SKremmende! jeg som også vil kjøpe denne, fordi den har "alt". Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Støvproblemet er ganske ille på min også. I tillegg har et tredje problem oppstått for min del. Mobilen mister kontakt med nettverket. Om det er Tele2 eller 6280'n min som er problemet vet jeg ikke, men omtrent daglig må jeg starte mobiltelefonen på nytt, fordi jeg ikke kan motta meldinger og anrop, og jeg kan heller ikke sende meldinger eller ringe ut før den er startet på nytt. Jeg får ingen feilmeldinger, men det er jo utrolig irriterende å ikke vite om man har fått meldinger eller om folk prøver å få tak i en. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Quote fra amobil.no sin test: "En titt på søkerbildet avslører fort at Nokia har jobbet mye med kamerateknikken siden deres første 2-megapikseltelefon, N90. Bildene er blitt mye skarpere, detaljene tydeligere og kontrasten bedre." "Mp3-spilleren til 6280 er en av de bedre vi har vært borti, og det samme gjelder for radiofunksjonen". Er dette bare tull da? Lyver de i testen? Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Ja jeg tror iallfall at de gjør det. Stoler ikke på amobil og vg om jeg får betaling for det nå. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Tror faktisk jeg tar sjansen på og kjøpe den likevel jeg. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Det har iallefall jeg gjort, og jeg tror ikke jeg kommer til å angre. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg sendte mail til mpx.no som jeg kjøpte telefonen, og spurte om det var noen snarlig løsning på problemet med at telefonen ikke lagrer nye ord i ordlisten, og dette er hva de skreiv tilbake: "Trolig vil dette løses etterhvert med en firmwareoppdatering, men Nokia sier foreløpig at dette ikke karakteriseres som en "feil" ved telefonen." Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Har selv en 6280, fikk velge telefon og jeg trodde ikke at den tålte så lite som den gjør. Kommer borti mye rart, er rørlegger=) Den første 6280 knuste plastikken på utsiden av skjermen, neste mista jeg ned i do ( Uheldigvis var jeg ferdig å koble doen =( Men Det med at mp3 spilleren og mobilen restarter seg har skjedd en del her å. Men har null slark på den 3. 6280 Noen som annbefaler å bytte FW? Endret 10. juni 2006 av brune-ha Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 brune-ha: Ganske selvforskyldte feil når du jobber som rørlegger, da. Hvorfor bruker du ikke bare en 3310 ellernoe som jobbtelefon? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 brune-ha: Ganske selvforskyldte feil når du jobber som rørlegger, da. Hvorfor bruker du ikke bare en 3310 ellernoe som jobbtelefon? 6281567[/snapback] Er vell litt selvforskyldt ja, men det med at skjermen sprakk var at jeg hadde den i sånn lomme til mobil på arbeids buksa, også la jeg fra meg buksa uten å ta ut mobilen først. Uten å kaste buksa, bare slapp den ned... men men. Er vell bare 5140 som duger Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 brune-ha: Ganske selvforskyldte feil når du jobber som rørlegger, da. Hvorfor bruker du ikke bare en 3310 ellernoe som jobbtelefon? 6281567[/snapback] Er vell litt selvforskyldt ja, men det med at skjermen sprakk var at jeg hadde den i sånn lomme til mobil på arbeids buksa, også la jeg fra meg buksa uten å ta ut mobilen først. Uten å kaste buksa, bare slapp den ned... men men. Er vell bare 5140 som duger 6283866[/snapback] Ja, det blir jo selvforskyldt, det har du helt rett i. Det er innlysende at en telefon kan ta skade av påkjenninger den ikke er ment å tåle. Men plasten foran skjermen er jo ikke av det tykkeste slaget på 6280. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Ja, det blir jo selvforskyldt, det har du helt rett i. Det er innlysende at en telefon kan ta skade av påkjenninger den ikke er ment å tåle. Men plasten foran skjermen er jo ikke av det tykkeste slaget på 6280. En mobil er ikke ment til å tåle noe, skal ikke oppbevares for varmt eller for kaldt osv osv. Men uansett tror jeg de fleste vil mene at en mobil bør tåle et fall i bakken når den i tillegg har beskyttelse rundt seg. Som om noen hadde kjøpt seg en ny bil også hadde front ruta sprekt i 2 bare en liten stein kom på ruta, eller dekket på bilen din sprakk hvis du kjørte over en liten småstein. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Dårlig telefon med fin skjerm. At den ikke tåler et lite støt kommer heller ikke som en bombe. Jeg angret at jeg kjøpte W900i når jeg ville ha 3G mobil når Nokia 6280 kom, men etter å holdt på med den en stund er jeg utrolig glad at jeg endte opp W900i, og ikke 6280. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 jeg har støv under skjermen og mobilen slår seg av og på mange ganger mens jeg hører på sanger eller tar bilder. Øverste dekselet er veldig løst, kan se under skjermen! Dette er min 4, 6280 mobil. Har fått ny hver gang. Kan jeg få tilbake penger eller få en tilgodelapp? hva er mine rettigheter? kjøpe den hos expert. Lenke til kommentar
Varani Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Jeg skal endelig få kjøpt meg denne tlf jeg da.. Men nå begynner jeg seriøst å lure på om jeg gidder.. Nå skal det sies at min bli Netcom låst.. Men jeg skjønner ikke hva det kan ha å gjøre på en tlf liksom. Men jeg håper at de tlf jeg og typen skal kjøpe er ordentlige. Slarken er jeg klar over, og godtar. Men jeg håper ikke jeg opplever alt for mye kluss, da jeg hater at elektroniske ting jeg kjøper ikke fungerer som det skal. Og ang disse testene jeg har lest, jeg begynner å lure på om de som har testa 6280 er blinde og døve hvis de kommer frem til så bra resultat og de fleste som har svart i denne tråden har en eller annen "feil" ved sin tlf. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hvis du hater feil, så bør du holde deg unna telefonen. Det er faktisk utrolig mange av disse telefonene som har en eller annen form for irriterendes feil. Men gud hvor herlige knappene er til å skrive sms med. Lenke til kommentar
AM6 Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Mistet telefonen hele 4-ganger i et bettong gulv på arbeid igår, MERKELIG NOK overlevde den. hehe! Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Min har begynt å plutselig å miste dekningen. Kan det være bugs, eller selve telefonen? Temmelig irriterende! Endret 13. juni 2006 av pologutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå