DaggyBarlander Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er spillene borte :S Det var litt kjedelig.. ikke at snakes 3 er så moro i lengden da men.. Skal hente min i morgen.. håper alt fungerer da Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Etter en del testing å sammenligning med en med gammel FW, er jeg nå veldig fornøyd. Fant spillene tilslutt. Det er gjort noen endringer i menyene, og noen ting er flyttet (eks.kalkulatoren) Hadde jo nesten avskrevet hele telefonen, så nå får den en ny sjangs. Så får vi se hvor lang tid det går før problemene dukker opp igjen. Lenke til kommentar
DaggyBarlander Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ja.. noen timer til henting her. Satser på at alt er i orden nå Lenke til kommentar
krisbrox Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Idag skal jeg gå og klage på nokia 6280'en min for fjerde gang på noen måneder. Nå vurderer jeg å betale mellomlegget til en annen mobil, men vet ikke hvilken. En med de samme mulighetene som 6280. Noen som har et forslag? Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Idag skal jeg gå og klage på nokia 6280'en min for fjerde gang på noen måneder. Nå vurderer jeg å betale mellomlegget til en annen mobil, men vet ikke hvilken. En med de samme mulighetene som 6280. Noen som har et forslag? 6999913[/snapback] Jeg hadde faktisk tenkt å kjøpe K610/k800 eller W810, men nå utsetter jeg dette, for å gi telefonen en siste sjangs. K800 Er jo litt stor å tung og har et stort linsedekksel, men er vel en kjempe telefon ellers. K610 Er jo også en god telefon men med 2Mp kamera(Tror det er mitt valg av telefon) W810 Har jo en god mp3 spiller Jeg kommer nok ikke til å kjøpe Nokia igjen etter dette. Hører det er mye problemer med andre modeller også. Lenke til kommentar
krisbrox Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Fikk veldig lyst på en n80 eller n73 , men det viste seg at jeg måtte betale et mellomlegg på over 3000 kr! Da får jeg en ny 6280 istedet. KAnskje like greit det... Lenke til kommentar
sforum Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Etter en del testing å sammenligning med en med gammel FW, er jeg nå veldig fornøyd. Fant spillene tilslutt. Det er gjort noen endringer i menyene, og noen ting er flyttet (eks.kalkulatoren) Hadde jo nesten avskrevet hele telefonen, så nå får den en ny sjangs. Så får vi se hvor lang tid det går før problemene dukker opp igjen. 6993358[/snapback] Hvilke endringer er gjort? Min telefon er ferdig på verksted nå. Sendes sikkert i morgen:) Får håpe den funker... Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei. Nå har jeg fått min "kjære" Nokia 6280, og selfølgelig så var det problemer med den. Software: 03.81 Produsert: 09.05.06 Kameraet tar ikke sikkelige bilder, det blir kornete og jævlig. Har lest om en som hadde samme problemet i denne tråden tidligere. Hva må gjøres? Må programvaren oppdateres? Og hvilken programvare funker best? Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Versjon 05.92 ser ut til å løse problemene foreløpig. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Og jeg antar driten må sendes inn? Eller kan jeg stikke ned på elkjøp å få det gjort på en halvtime? Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Du må nok levere den inn, men om du leverer den til Elkjøp tar det flere uker før du får den igjen. Spør hvilket lokalt verksted du kan bruke, å lever den inn der. Da burde det ikke ta så lang tid. Lykke til. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Snakka med Tele2 nå, og jeg fikk beskjed om at de kunne sende meg en "servicepose" slik at den ble sendt direkte til nokia. dette vil ta noen uker sa de. Enten det, eller så kunne jeg sjekke på diverse lokale verksteder om at de kunne oppgradere den. Noen som vet om butikker som kan gjøre dette selv? Jeg vil IKKE være uten en ordentlig telefon i 2 uker... MEN. Er det bare jeg som er sinnsyk, eller tar 6280en min ikke så gode bilder som den skal? På dette vedlegget har jeg brukt 1600x1200 i oppløsning, og alt av kvalitet er satt til høy. Bedøm selv. :o Endret 5. oktober 2006 av Pasient Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Uhm, feil jævla bilde Her er et bilde tatt på elkjøp, og et bilde tatt i gangen vår hjemme. Lenke til kommentar
DaggyBarlander Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Jeg fikk min Nokia 6280 i går. Den funker fett Den har v. 05.92. Den har også fått flere funksoner, bla Flight Mode (det hadde jeg ventet på). I tillegg er MP3-spilleren oppdatert litt. Fikk problemer da jeg synkroniserte gamle meldinger vi Nokia PC Suite. Da ble ikke mottatte/sendte meldinger lagret, men slettet dem fra telefonen og da fungerte de igjen.. så bare ikke synkroniser meldinger, så ser alt ut til å fungere flott . Endelig! Hadde egentlig tenkt å få kreditt på telefonen nå på 3. gangs reperasjon, men etter oppfording fra Nokia prøvde jeg den igjen, og er nå endelig fornøyd . Telefonen ser ut til å ha blitt ferdig med barnesykdommene ;D .. ingen stopp i mp3-spilling, ingen tilfeldig restart, ord blir lagret i ordlista osv Er det bare jeg som er sinnsyk, eller tar 6280en min ikke så gode bilder som den skal? På dette vedlegget har jeg brukt 1600x1200 i oppløsning, og alt av kvalitet er satt til høy. Bedøm selv. :o Tror ikke du kan forvente bedre bilder enn dette an 6280, jeg har hvertfall ikke fått så mye bedre bilder med min telefon. Bilder i klart dagslys ute blir jo relativt bra da, men innendørs får du nok ikke bedre enn dette, hvis jeg ikke har vært så uheldig å få en med kamerafeil da.. . Endret 5. oktober 2006 av DaggyBarlander Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Snakka med Tele2 nå, og jeg fikk beskjed om at de kunne sende meg en "servicepose" slik at den ble sendt direkte til nokia. dette vil ta noen uker sa de. Enten det, eller så kunne jeg sjekke på diverse lokale verksteder om at de kunne oppgradere den. Noen som vet om butikker som kan gjøre dette selv? Jeg vil IKKE være uten en ordentlig telefon i 2 uker... MEN. Er det bare jeg som er sinnsyk, eller tar 6280en min ikke så gode bilder som den skal? På dette vedlegget har jeg brukt 1600x1200 i oppløsning, og alt av kvalitet er satt til høy. Bedøm selv. :o 7004374[/snapback] Det bildet der er ikke 2megapiksler - det er klart mindre enn de under... Ellers ser bildet helt greit ut. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg som uploada feil bilde, se posten nedfor å kom med innspill, takk Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Okei - leste litt raskt jeg . Men bildene ser helt fine ut de. Husk at megapikslene ikke sier noe om hvor bra bildet blir - og 6280 har ikke alverdens med optikk å skryte av, ei heller stor ccd-brikke. Tror ikke verdens mest avanserte bildeforbedringsalgoritmer ligger i telefonen heller . Lenke til kommentar
asle Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) går det ann å oppdatere firmware hjemme på denne tlf?eller må den sendes inn? Endret 5. oktober 2006 av asle Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg fikk min Nokia 6280 i går. Den funker fett Den har v. 05.92.Hvilken dato står det på den firmwaren da? Lenke til kommentar
asle Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) hvem meg?? har en på vei må bare vente på at tele 2 får inn på lager (5 dager) hvis ikke jeg trekker meg fra kjøpet da ettersom det ser ut som det er en del problemer med den Endret 5. oktober 2006 av asle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå