StrongBad_ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Takk for info'n kenfred, jeg skal ta en tur innom Euronics der jeg kjøpte den. Hvor lenge er det til den nye sw' kommer? Skal jeg gidde å vente? Lenke til kommentar
sewwe Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Alle jeg kjenner med den telefonen har problemer hele tiden med den, skikkelig dårlig serie. Dere bør be om å få byttet den i en annen modell, det har flere av vennene mine gjort etter ca 14 ganger på reparasjon. Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ja tror jeg må det, nå har den begynt å skurre når jeg ringer. Høres ut som det er dårlig forhold som på en radio! Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Min blacka ut og har vært på rep. Men den klikker fortsatt i ny og ne når jeg bruker mp3 spilleren. Lurer på om det finnes en N6280 uten noen feil overhodet? Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Bank i bordet! Min 6280 har vært rimelig grei. Har kjørt med 3.60 firmwaren frem til i dag. Valgte å oppgradere pga ordliste bug'en. Ikke hatt noen problemer med at den slår seg av under mp3 spilling eller noe. Spørs om jeg er en av de få heldige Btw min var operatørbrandet mot Telenor... Edit: Hadde noen småproblemer når den var ny, men viste seg å være minnekortet. Endret 8. september 2006 av kjellml Lenke til kommentar
TempO Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Elkjøp Norge har valgt å sende tilbake alle sine NOK6280 til Nokia da vi får utrolig mange sure kunder og masse overtidstimer på de serviceansvarlige på hvert varehus pga 6280:p De som ønsker å kjøpe 6280 med Tele2 abb som er annonsert i DM'n denne uken må jeg derfor skuffe. vel.. når du sier "vi" så lurer jeg på hvor du har denne infoen fra... for 6280 er jo fremdeles i salg hos elkjøp, frikk jo tilogmed ny elkjøp avis idag å da er den fremdeles i salg.... De vil tydeligvis fortsatt selge mobiler til kunder med ufattelig høy feilprosent.... og jeg irriterer meg fortsatt grønn over den derre ordlista som fortsatt ikke kan lagre nye ord. Min blacka også ut for en stund siden og jeg hadde nyeste firmware, og nå har jeg akkuratt samme..blir spennende å se etter ca 3 uker om denne også blacker ut Endret 9. september 2006 av tempoking Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Selv om noe står i Elkjøp avisa betyr ikke det nødvendigvis at det er på lager i din lokale butikk. Det er selvfølgelig noe dritt, men sånn er det bare.. Endret 9. september 2006 av wipy Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Ja tror jeg må det, nå har den begynt å skurre når jeg ringer. Høres ut som det er dårlig forhold som på en radio! 6824087[/snapback] Jeg er en av de heldige kjøpte telenor låst telefon, som jeg låste opp med en gang. jeg har ikke hatt noe problemer bruker mp3 spillern på mobilen hver dag ordlista bruker jeg ikke Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 jaja når har jeg sendt den inn da så hvis den er like jævli så skal jeg ha ny telefon! Lenke til kommentar
grkn Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Min 6280 krasjet ved mp3 avspilling, sendte den inn og med den nye 3.81 firmwaren er den raskere enn før og klikker ikke lenger Så, om du ikke har den nyeste firmware, send den inn via et serviceverksted, vent i en uke og voila. Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Min 6280 krasjet ved mp3 avspilling, sendte den inn og med den nye 3.81 firmwaren er den raskere enn før og klikker ikke lenger Så, om du ikke har den nyeste firmware, send den inn via et serviceverksted, vent i en uke og voila. 6837485[/snapback] hvorfor sende den inn når jeg ikke har behov for det? min fungerer utmerket med 3.6 Lenke til kommentar
grkn Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Er du sikker på at mp3 spilleren din gjør, om du hører på flere låter etterhverandre? Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg bruker mp3 spillern mye hører vel på den 5-7 timer i uka. og da ca 1 time om gangen. har ikke hatt noe trøbel bruker heller ikke ordlista, så har ikke merket stort til det problemet med den Lenke til kommentar
grkn Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Ok, min klikker stadig, det er visst bare 3.60 firmware som funker. Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Min 6280 krasjet ved mp3 avspilling, sendte den inn og med den nye 3.81 firmwaren er den raskere enn før og klikker ikke lenger Så, om du ikke har den nyeste firmware, send den inn via et serviceverksted, vent i en uke og voila. 6837485[/snapback] min er ganske ny men m3 spiller krasjer for det om jeg har v 3.81. ordlisten lagrer ikke ord den heller. hva kan jeg gjøre Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 det er lite kun kan gjøre er jeg redd! prøv å bytt telefon i en annen modell! Lenke til kommentar
zckumling Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Mobilen min har krasjet 2 gang nå, og begge gangene klikket den da jeg skulle motta en mms-melding (v3.60).. sitter nå å venter på å få den tilbake igjen.. må vente til den klikker på nytt før jeg får pengene tilbake... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Min telefon klikket når jeg brukte Bluetooth Lenke til kommentar
sforum Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Min telefon har fått noe dritt mellom de to delene. Papir biter som har ligget i lommen el. Hvilket resulterer i att sliden stopper opp av og til fordi den setter seg fast i papiret Den skrur seg også av når jeg prøver å lukke den, og også ellers. Desverre skal jeg ut å reise om bare noen dager, og i og med at jeg kjøpte den på nettet må den sendes inn. Det har jeg ikke tid til akkurat nå Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 nettop fått meg nokia 6280 fungerer bra den.men når mobilen er i lukket tilstand, og jeg bare beveger litt på dekselen oppe og under så er det som den sjangler til høyre og venstre mellom dekslene. slarkete i lukket tilstand med andre ord. skal den være sånn? trodde nå at mobilen skulle være "fast" liksom når den er dratt ned. Har jeg rett på å komme tilbake med den i butikken og kreve at de må se på den og eventuelt få ny eller sjekke med en annen på lager? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå