kake_fredrik Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Oppdatering av FW finner du guide til her: http://nokia.dogtoe.com/ Shaaland: Du skal ikke få opp melding om at meldingen er sendt Synes det er veldig greit jeg. 6724431[/snapback] Kan man ta og opgradere selv da med den medfølgene datakabelen? Er det norske menyer på den firmwaren? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Man skal bruke den kabelen som følger med ja. Regner med det er norsk språk på den firmwaren som er der. Vet ikke om det er det, siden jeg ikke har prøvd dette selv. Fikk min flashet på verksted. Nokia gir nok bare ut en FW, og den har flere språk på seg. Lenke til kommentar
zckumling Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Noen som vet hva som kan forårsake telefonen til å blacke fullstendig ut? Endret 23. august 2006 av zckumling Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 etter å ha lest litt her føler jeg meg heldig som avbestilte min 6280 her om dagen. kjøpte heller en N70 (takk gud for det) Lenke til kommentar
TempO Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 etter å ha lest litt her føler jeg meg heldig som avbestilte min 6280 her om dagen. kjøpte heller en N70 (takk gud for det) 6726951[/snapback] hehe ja sikkert ikke dumt valg.. nå blacka plutselig min telefon ut også... hatt den under 3 uker Lenke til kommentar
gtpassat Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Lurte på om det er andre som sliter med at tastaturet på telefonen plutselig slutter å virke jeg. Det har skjedd med meg to ganger nå på to tre uker. Tror det haller mot at jeg vil heve kjøpet, veldig bra mobil når den virker. Men er så lei av at den ikke fungerer slik som den skal.. 6641706[/snapback] Jepp.. skjer ofte det.. Tastaturet mitt løsnet også.. Nytt display koster forresten 1000kr, så vær forsiktig med mobilen.. det knuser veldig lett.. 6643461[/snapback] Dette skjedde med meg også, jeg måtte ut med 665kr for ett nytt:) De tåler sinnsykt lite Lenke til kommentar
bkftcf Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hei, Jeg har som mange av dere feil med denne telefonen. Den slår seg av og på inntil 4 ganger. Da forblir den "død", og det samme skjer når jeg slår den på igjen. I tillegg er det forholdsvis mye slark mellom enhetene. Jeg fikk i dag mitt andre eksemplar etter at den første fikk skjermproblemer 3 ganger. Telefonen jeg fikk i erstatning holdt ut i ca. 7 timer, så var det samme feilen igjen! Nå har jeg hatt to 6280, og jeg har ikke tenkt å få en tredje. Lefdal skal få den tilbake i morgen, og da vil jeg ha en helt ny telefon! 6280 er et tilbakelagt kapittel for mitt vedkommende, og det er jo synd for telefonen er jo egentlig veldig bra (når den virker)! Tenkte jeg skulle prøve meg på en N70, men de er kanskje ikke mulig å få tak i lengre? Er ikke interresert i å betale så mye for en telefon. Maks 1000 kroner. Eller kanskje jeg skal spytte i og kjøpe en N73...? Men så er det dette med Nokia, da? De klarer jo ikke akkurat å levere stabile produkter! Hadde tenkt å ta SE K800i som erstatningstelefon, men den kommer visst ikke før 10. september.... Hva skal en stakkar gjøre....?javascript:emoticon('') smilie Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Noen som vet hva som kan forårsake telefonen til å blacke fullstendig ut? 6726748[/snapback] Ikke godt å si, min blacket ut tidligere i dag. Aldeles grusomt! Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hadde tenkt å ta SE K800i som erstatningstelefon, men den kommer visst ikke før 10. september....K800i har vært på markedet en stund, så 10. september trenger du ikke å vente til. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 K800i var mitt mål å få som erstatning også. Men det er jo sannelig ikke lett å få noe i erstatning fra disse elektrokjedene Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 K800i var mitt mål å få som erstatning også. Men det er jo sannelig ikke lett å få noe i erstatning fra disse elektrokjedene For min del gikk det kjempefint:) Jeg var på Siba igår å skulle hente min 6280 etter tredje verkstedbesøk. Jeg fikk en swap-ny telefon. Jeg psurte da om det var mulig å bytte den i en annen ettersom jeg hadde hatt så mye problemer med 6280. Tok med eska til butikken fordi det var det jeg håpet på. Han sa da at det kom helt ann på hvordan det så ut oppi eska. Han tok en kikk og der så alt bra ut. Så fikk jeg en returlapp og gikk bort til en i salavdelingen og pekte ut N80, mot at jeg da betalte mellomlegget. Da jeg da kom til kassen fikk jeg beskjed om at den kun var inne i sølv, og jeg ville ha svart. Da spurte jeg om jeg bare kunne få tilbake pengene og gå til en butikk som hadde N80 i svart. Det fikk jeg lov til uten problem. Så da stakk jeg innom Elkjøp og kjøpte den i svart, 200 billigere enn på Siba. Så jeg er kjempefornøyd med kundeservicen på Siba angående min 6280 Men det avhenger jo selfølgelig av at man treffer rett person i kassen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Så jeg er kjempefornøyd med kundeservicen på Siba angående min 6280 Men det avhenger jo selfølgelig av at man treffer rett person i kassen. 6735236[/snapback] Kjempe og kjempe... De er jo faktisk lovpålagt å gi deg pengene tilbake etter 2 reperasjonsforsøk, om feilen fortsatt er der. Var også på Siba og fikk tilbake pengene for 6280 i dag. De prøvde også først å gi meg en swap. Er ikke helt fornøyd med Siba, men kunne alltids vært verre.. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hehe, tingen er at min ikke har vært på rep. enda:p Og nokia reperasjoner er som regel kjempetrege, så jeg får heller bare prøve å skaffe meg en erstatning slik du gjorde:P Wish me luck! Lenke til kommentar
groov Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Så har den faenmeg, unnskyld språket, brutt sammen på nytt. Oppgradert fra 3.60 til 3.81 men her sitter jeg med en telefon som restarter konstant igjen. Virker som det hender etter å ha brukt telefonen en stund. Dritttelefon Edit: Dritttelefon blir for altfor snilt. Hvis du forestiller deg verdens værste mobiltelefon noensinne, også ganger du den følelsen med 100 da begynner du å fatte hvor dårlig 6280 er. Endret 27. august 2006 av groov Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeez da... Det er da for faen ikke noen dritt telefon? Selve telefonen er jævlig bra, det er bare Nokia som har slurvet da de produserte den. Har hatt denne telefonen i 4 uker snart, og jeg elsker den. Har hatt en feil med den, og ble jævlig pissed off da, men nå når den virker er den elskbar! Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Sant nok. Kjempeålreit telefon. Men utrolig sløvt av Nokia å ikke produsere den skikkelig! De er jo nødt til å tape masse penger (og kunder) på all det tullet som har vært med 6280. Skal forøvrig prøve å bytte min i dag for de som måtte bry seg om det. Det blir nok et særdeles spennende prosjekt! Endret 28. august 2006 av wipy Lenke til kommentar
groov Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Så var det takk og farvel til 6280, fikk byttet til N73 i stedet. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Stas! Da betalte du vel en del i mellomlegg eller? Lenke til kommentar
groov Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Nei, slapp mellomlegg som plaster på såret etter alle problemene ;-) Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Ikke dårlig! Good for you! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå