christer-R Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Noen som kan fortelle meg hvorfor alle sangene mine har navn som bildet viser, i musikkavspilleren, men ingen andre plasser? Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Noen som kan fortelle meg hvorfor alle sangene mine har navn som bildet viser, i musikkavspilleren, men ingen andre plasser? 6668726[/snapback] Ingen god grunn utenom at det er en bug. En liten en sådan, så du kan vel anse deg selv som heldig dersom det er det eneste som er galt! Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Noen som kan fortelle meg hvorfor alle sangene mine har navn som bildet viser, i musikkavspilleren, men ingen andre plasser? 6668726[/snapback] Ingen god grunn utenom at det er en bug. En liten en sådan, så du kan vel anse deg selv som heldig dersom det er det eneste som er galt! 6679478[/snapback] En liten bug? Er du klar over hvor irriterende det er å måtte bla seg IHJEL etter en sang, når man har 2 gb med musikk på mobilen? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 ID3 taggene som er fucka? Virker nesten sånn. Og hvorfor er bildet speilvendt? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 er det sant at Nokia ikke tillater private å oppfradere firmware? Jeg fikk min 6280 i går og har problemer med at mp3-spilleren bare stopper og skjermen blir hvit før den går ut på "startsiden" igjen Hva er forresten nyeste firmware? jeg har 03.81 tror jeg... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Tja... Du kan oppdatere firmware selv, men da mister du garantien hvis de finner ut av det. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Nokia holder visstnok på med noe som de kaller "over the air" eller noe. Da skal det visst bli mulig å oppdatere selv. Når det skjer har jeg ikke peiling på Lenke til kommentar
cbording Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 slutt og klag på firmware på mobilen. det tar 30 min og oppdatere den hos en nokia repratør..(nyeste er v03.65) 6218334[/snapback] Jeg hadde ikke klagd dersom det faktisk hadde hjulpet, men etter 4 ganger med oppdatering/"service" av telefonen har jeg fått nok og hevet kjøpet. Kjøpte den rundt påske og den har vært til service mere eller mindre konstant siden. Har slitt med å få hevet kjøpet og måtte true med forbrukerrådet for å få det til. Venter fortsatt på å få pengene retur. Jeg skal ALDRI mer ha Nokia. Lenke til kommentar
cbording Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 er det sant at Nokia ikke tillater private å oppfradere firmware? Jeg fikk min 6280 i går og har problemer med at mp3-spilleren bare stopper og skjermen blir hvit før den går ut på "startsiden" igjen Hva er forresten nyeste firmware? jeg har 03.81 tror jeg... 6691220[/snapback] Nyeste firmware hjelper ikke.. Har oppdatert min 4 ganger uten det hjalp. Har endelig fått hevet kjøpet i dag etter å ha kjempet siden starten av juni. Jippi! Aldri mer Nokia. Lenke til kommentar
fatsheep Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Angående firmware. Smarteste er selvfølgelig å dra i en servicebutikk, men hvis du ikke kan vente slik som meg, (kom for sent på en fredag og de var stengt ) er det bare og bruke google og du finner alt du trenger for å flashe så å si alle mobiler selv. Har gjort det selv og det virket knirkefritt. Lenke til kommentar
TempO Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Noen andre som ikke får lagra nye ord i ordboka? Funker ikke for meg ihvertfall om det ikke er ett kjempetriks som må til for å få det til å funke... veldig irriterende ihvertfall..ggrrr Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Noen andre som ikke får lagra nye ord i ordboka? Funker ikke for meg ihvertfall om det ikke er ett kjempetriks som må til for å få det til å funke... veldig irriterende ihvertfall..ggrrr 6704373[/snapback] Dette er en kjent feil i fw til 6280. Selv har jeg versjon fw 3.81, og der fungerer det hvis jeg avbryter meldingen etter at jeg har stavet et ord. Litt tungvindt, men da husker telefonen ordet til neste gang. Tror dessverre ikke det er noen bedre løsninger pr idag. Forhåpentligvis blir dette løst ved senere fw-oppdateringer. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Noen andre som ikke får lagra nye ord i ordboka? Funker ikke for meg ihvertfall om det ikke er ett kjempetriks som må til for å få det til å funke... veldig irriterende ihvertfall..ggrrr 6704373[/snapback] Dette er en kjent feil i fw til 6280. Selv har jeg versjon fw 3.81, og der fungerer det hvis jeg avbryter meldingen etter at jeg har stavet et ord. Litt tungvindt, men da husker telefonen ordet til neste gang. Tror dessverre ikke det er noen bedre løsninger pr idag. Forhåpentligvis blir dette løst ved senere fw-oppdateringer. 6708107[/snapback] Jeg bruker funksjonen "sett inn ord" når jeg skriver mld og vet det er ett ord som ikke ligger i ordboken. Da jeg bruker denne funksjonen blir ordene lagret i min ordbok. Har ikke oppgradert fw. Lenke til kommentar
split Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg og kjæresten min kjøpte hver vår 6280 for under en måned siden. Telefonen kom med nyeste FW v3.81. Opplevde i løpet av måneden de fleste feilene som er nevnt i denne tråden, før begge telefonene på samme dag slo seg av og på for så og ende i svart etter man tastet pin kode. Regner med at det ikke er noen vits i å oppgradere FW i og med at de har det nyeste. Hva gjør man da? Nå må Nokia skjerpe seg. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Når jeg oppdaterte min FW til 3.81 virket den helt flott, bortsett fra at det innebygde e-post klienten ikke virker Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 ID3 taggene som er fucka? Virker nesten sånn. 6690648[/snapback] Nei, er nok ikke det. Alle sangene jeg har på telefonen er det noe slikt med. Lenke til kommentar
sforum Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Hei. jeg har problemer med at den restarter seg mens jeg hører på mp3. noen som har kommet til en løsning? et annet "problem" er at beskjeden "melding sendt" ikke kommer opp når meldingen er sendt. dette er jeg vant med fra tidligere nokia telefoner. finnes ikke denne beskjeden på 6280? har ejg deaktivert den? eller er det SW feil? har 3.81, nyeste edit: har også støv på skjermen. Ingen av feilene jeg merker irriterer meg veldig mye, i og med at jeg ikke bruker den som mp3 spiller, meldinger blir som regel sendt og støvet merker jeg ikke så mye til.. Endret 22. august 2006 av shaaland Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Nokia holder visstnok på med noe som de kaller "over the air" eller noe. Da skal det visst bli mulig å oppdatere selv. Når det skjer har jeg ikke peiling på Nyere Nokia-telefoner blir levert med denne funksjonen. Blandt annet Nokia 6131. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ok greit nå er jeg møkk lei den helvetes fitte telefonen(6280) Hvordan oppdaterer man selv? noen link til hvor jeg får lastet ned firmwaren? mvh Fredrik Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Oppdatering av FW finner du guide til her: http://nokia.dogtoe.com/ Shaaland: Du skal ikke få opp melding om at meldingen er sendt Synes det er veldig greit jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå