CellularDude Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Med alt som er skrevet av negative brukererfaringer her på forumet, burde jeg skygget unna 6280, men det klarte jeg ikke. Etter to 6280 med feil, får jeg bare fraråde den. Finn noe annet! Endret 22. juni 2006 av CellularDude Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Hva er det som skjer/ikke skjer da, når det gjelder minnekortleseren? Endret 22. juni 2006 av OShea Lenke til kommentar
Dezzorex Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Ja, etter å ha vært dritfornøyd med telefonenen i halvannen uke begynte den å restarte da... Og jeg som trodde jeg var så heldig å slippe unna det problemet Dere som har sendt den inn til service, har den fungert helt fint etter at dere har fått den tilbake?? Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Dere som har sendt den inn til service, har den fungert helt fint etter at dere har fått den tilbake?? 6363922[/snapback] Tja. Den har hengt seg en gang eller to. Den lagrer fortsatt ikke ord i ordboken. Pluss litt mer småting.. Så nei, er nok ikke helt bra enda. Like greit, for da blir det snart pengene tilbake. Lenke til kommentar
Dezzorex Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Dere som har sendt den inn til service, har den fungert helt fint etter at dere har fått den tilbake?? 6363922[/snapback] Tja. Den har hengt seg en gang eller to. Den lagrer fortsatt ikke ord i ordboken. Pluss litt mer småting.. Så nei, er nok ikke helt bra enda. Like greit, for da blir det snart pengene tilbake. 6365209[/snapback] Det vakke bra:( Er jo lov å håpe at de kan fikse det nå da, lenge siden du sendte inn din? Lenke til kommentar
trudn Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hva er det som skjer/ikke skjer da, når det gjelder minnekortleseren? 6362986[/snapback] Dro på en fotobutikk i går, for å få de til å formatere minnekorte mitt... Endte med at jeg måtte kjøpe meg ett nytt... Var visst ikke sjans å redde minnekortet engang, helt ødelagt Hva som har skjedd, har ikke jeg peiling på .. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hei Jobber selv på Elkjøp i serviceavdelingen. Merker at vi får inn flere 6280 mobiltelefoner enn vanlige telefoner.. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hei Jobber selv på Elkjøp i serviceavdelingen. Merker at vi får inn flere 6280 mobiltelefoner enn vanlige telefoner.. 6372495[/snapback] Spent om Nokia har forbedret kvaliteten på 6233 som nå selges i butikkene også. Lenke til kommentar
Mortis_90 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Oppdaget mitt første store problem med min N6280 i dag . Jeg hadde hatt mobilen i lomma i flere timer, uten noe slag eller lignende på lomma, og når jeg da skulle ta den opp igjen var den slått av og når jeg slo den på kom jeg fint innpå standby, men plutselig ble skjermen svart. Etter et par sekunder med svart skjerm kom den på igjen, slik holdt den på 3 ganger til før dem slo seg av... Det samme skjer hver gang jeg prøver å slå den på. Er det noen som har hatt det samme problemet og har en løsning på dette? Lenke til kommentar
Ablaze Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Heisan. Første innlegget vel... Jeg har en Nokia 6280. Den ble levert med signalfeil. Jeg mistet dekningen ofte, hadde ingen dekning mange steder, og det var noe veldig feil. Sendte den inn, tok evig lang tid. Først til Stavanger, så til Oslo, så til Danmark. Brukte langt over en måned. Fikk den tilbake med ny del, oppdatert firmware. .65 versjonen. Fortsatt ser det ikke ut til at ord blir lagt til i ordlista, og nå har det tilsynelatende dukket opp et nytt problem. Kameraet, og de hersens markante pikslene. Det ser fryktelig ut. Jeg vet ikke om jeg orker å sende den inn på nytt. Men jeg må jo Noen løsninger på noe av dette? Lenke til kommentar
^Desloch Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Klarte å miste telefonen i bakken, slik at displayet ble knust innvendig. Så da må jeg vel bestille nytt Men, den fungerer 100% bortsett fra dette, så jeg tenkte jeg skulle ta en backup av den. Det klarer jeg ikke uten at bluetoothen er aktivert. Gidder noen skrive inn ALLE tastetrykk man må trykke for å slå på bluetoothen på telefonen? Hovedmenyen min står som "Liste". Og vet noen hvordan man kommer til displayet for å få det byttet? Blir en telefon ned til verkstedet på mandag, men greit å være forberedt. Endret 24. juni 2006 av ^Desloch Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 ah, glad jeg fikk solgt min! verste driten jeg har hatt! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Selv er jeg meget fornøyd med mitt eksemplar. Faktisk er det den beste telefonen jeg noen gang har hatt. Merk at jeg har softwareversjon 3.65, og ikke 3.60 som sikkert mange av dere har. Lagre ord i meldingsordboken fungerer utmerket, og den har ikke restartet seg en eneste gang. Jeg kan trygt anbefale denne videre. Endret 24. juni 2006 av StaBBer Lenke til kommentar
Ablaze Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Selv er jeg meget fornøyd med mitt eksemplar. Faktisk er det den beste telefonen jeg noen gang har hatt. Merk at jeg har softwareversjon 3.65, og ikke 3.60 som sikkert mange av dere har. Lagre ord i meldingsordboken fungerer utmerket, og den har ikke restartet seg en eneste gang. Jeg kan trygt anbefale denne videre. 6374412[/snapback] Det jeg ikke skjønner. Min er oppgradert til 3.65, men allikevel ser det ikke ut til at det funker... Må man kanskje skrive inn ord mange ganger for at det skal legges til? Det er sånn staving vi snakker om her? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 hadde siste sw på min jeg å og det var bare krøll og drit med ordboka... den legger inn de orda den selv liker Lenke til kommentar
Ablaze Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 http://www.amobil.no/nyheter/mobiltelefone...okia_6280/27205 Herregud. Jeg blir gal. Får vel sende den inn igjen, få fiksa kameraet og oppgradere til siste software. Noe de ikke gjorde, de oppgraderte bare til 3.65... Lenke til kommentar
janhen Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Spent om Nokia har forbedret kvaliteten på 6233 som nå selges i butikkene også. 6372927[/snapback] Jeg jobber også i serviceavdelingen på Elkjøp, hatt en del problemer med denne telefonen. Kvaliteten på selve telefonen er vel ikke så ille, men Nokia har sendt ut et første opplag av telefonen der det er store problemer med software. De fleste sakene blir løst ved en softwareoppgradering på telefonen. Lenke til kommentar
Marota Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg har også 6280 som er syk.. For et par uker siden var den død, da jeg slo den på døde den etter et par sekunder for så å slå seg på og av et par ganger før det helt ble natta. Jeg leverete den i butikken jeg hadde kjøpt den (til en sur mann) som sa at softwaren måtte oppdateres. Etter en uke fikk jeg den tilbake. Nå har jeg hatt den i 5 dager før det samme skjedde igjen!! Er det mulig? Får vel ta turen igjen i morgen.. Telefonen har falt i bakken en gang for lenge siden- de kan vel ikke mene at dette er årsaken? Lenke til kommentar
-={espen}=- Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Litt feil formulert der, den rekker ikke å slå seg på, den bare restarter seg selv.. rett etter det står nokia med hvit skjerm, så blir det svart, hvis jeg tar ut sim kortet så kommer det opp om jeg vil starte mobilen uten sim, så tar jeg godta og da restarter den bare igjen.. 5891500[/snapback] Noen som veit hvordan må får fikset dette problemet? Jeg får nå heller ikke lagt pcen på dataen så jeg får slettet filer.. Er dette et problem jeg kan klage til leverandøren for? Har bare bare sanger på mobilen som ikke har vært noe "virus" for pcen. Håper på hjelp i denne saken. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Merk at jeg har softwareversjon 3.65, og ikke 3.60 som sikkert mange av dere har. Lagre ord i meldingsordboken fungerer utmerket, og den har ikke restartet seg en eneste gang. 6374412[/snapback] Det jeg ikke skjønner. Min er oppgradert til 3.65, men allikevel ser det ikke ut til at det funker... Må man kanskje skrive inn ord mange ganger for at det skal legges til? Det er sånn staving vi snakker om her? 6374438[/snapback] Gå inn og velg opprett ny tekstmelding. Skriv ordet du skal legge inn i ordboken, og bla med *-knappen til valget "stave" dukke opp.Velg dette, skriv inn ordet og avslutt med "lagre". Er denne teknikken jeg bruker, og det funker i hvert fall hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå