Gå til innhold

Defekt/skadet Nokia 6280-tråden (soft- & hardware)


Anbefalte innlegg

...arghhh aldri mer nokia for meg

Som sagt 6280 er ikke 6230i når det gjelder kvalitetet. Du bør ikke sette en modell som talerør for alle Nokia'er.

6327352[/snapback]

 

 

Enig.

 

Det har vært mye feil på enkelte nokiamodeller, men generelt er det et meget godt merke, og når det gjelder dataoverføring/synk med PC/Outlook, er Nokia helt i topp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...arghhh aldri mer nokia for meg

Som sagt 6280 er ikke 6230i når det gjelder kvalitetet. Du bør ikke sette en modell som talerør for alle Nokia'er.

6327352[/snapback]

 

 

Enig.

 

Det har vært mye feil på enkelte nokiamodeller, men generelt er det et meget godt merke, og når det gjelder dataoverføring/synk med PC/Outlook, er Nokia helt i topp.

6327370[/snapback]

 

et det folkens, var såååå pissed of igår...venter nok til de har fiksa problemene med 6280

Lenke til kommentar
Er det bare negativt å si om denne mobilen? Jeg har sett på denne en liten stund nå, og har veldig lyst til å kjøpe den har jeg funnet ut ..

6334977[/snapback]

 

Har ikke så mye positivt å si om telefonen, for det har i hovedsak vært på service. Den funket i 5 dager, også var det slutt.

 

Nå er det gått 3 uker siden jeg leverte den til siba-helvete, men fremdeles får jeg ikke noe svar på når jeg får den tilbake.

Lenke til kommentar

Har hatt samme problem med min 6280. Fungerte bra i 3 dager, så slo den seg av da jeg spilte av mp3 låter. Siden har det bare blitt verre. Telefonen er mulig å bruke lenger. Låser seg når jeg skal åpne Programmer, Galleri osv... Har 3.60 versjon av software.

 

Men, om jeg ikke tar helt feil, har vel Nokia 7 dagers DOA? Det vil vel si at jeg kan levere den inn igjen, og få en ny med det samme? Veit at det mest sannsynlig er samme software på den, men det er vel kanskje ett nytt parti med telefoner, så det er vel sjangse for at det er nyere software på den?

 

Mvh Kenfred

Lenke til kommentar

Jeg har fått et merkelig problem med min Nokia 6280. Det virker som den "glemmer" størrelsen på minnet sitt, og jeg må derfor stadig slette elementer (programmer, meldinger, grafikk osv) for å få plass til nye meldinger. Minnet krymper hele tiden, og jeg har snart ikke plass til noe lengre. Er dette et kjent problem med denne telefonen/noen som har vært borti noe lignende? Noe som kan fikses med oppdatering av firmware eller liknende? Problemet relaterer seg bare til internminnet, og ikke minnekortet.

Lenke til kommentar

Nå er det gått 3 uker siden jeg leverte den til siba-helvete, men fremdeles får jeg ikke noe svar på når jeg får den tilbake.

6339825[/snapback]

 

Snakket med Siba-helvete i dag, og de mener jeg må vente ENDA (minst) 2 - to - uker før jeg får den tilbake.

 

Da er det snakk om at det har gått FEM jævla uker på service.!

 

Også synes de at de strekker seg langt når de nå omsider vil låne meg en telfon litt ut over en standardtelefon.

 

Kjøss meg en viss plass. Siste gang jeg bruker Siba i hvert fall.

Lenke til kommentar
Nå har min også begynt å restarte når jeg spiller av musikk, litt irriterende, men ikke noe stort problem. Har enda v 3.60 FW, men jeg orker ikke oppgradere før den nye kommer.

6330521[/snapback]

 

Jeg lurer på en enkelt ting bare; er det noen som IKKE har problemer med avspilling av MP3 fra minnekort? Min tryner konstant, etter FW-oppdatering trynte den 3 ganger allerede på vei hjem fra Mobilfikser'n..

Lenke til kommentar

Nå er det gått 3 uker siden jeg leverte den til siba-helvete, men fremdeles får jeg ikke noe svar på når jeg får den tilbake.

6339825[/snapback]

 

Snakket med Siba-helvete i dag, og de mener jeg må vente ENDA (minst) 2 - to - uker før jeg får den tilbake.

 

Da er det snakk om at det har gått FEM jævla uker på service.!

 

Også synes de at de strekker seg langt når de nå omsider vil låne meg en telfon litt ut over en standardtelefon.

 

Kjøss meg en viss plass. Siste gang jeg bruker Siba i hvert fall.

6343661[/snapback]

 

Jeg har sendt min tilbake til Nokia på reklamasjon (etter 3 ganger på service). Kan fortelle at det ikke er bedre å sende den dit.. Sendte den i slutten av mai og den er fortsatt "under behandling" whatever that means..

Lenke til kommentar

Tok sjansen, og kjøpte en 6280 for et par uker siden. Den første ble veldig klaprete, og ville ikke lagre nye ord i ordlista. Byttet ut i en annen 6280.

 

Den neste hadde et batterideksel som klapret, men det kunne jeg jo lett byttet. Men så slo telefonen seg av, og da jeg startet den, blanket skjermen ut. Restartet den flere ganger, men samme skjedde. Butikken fikk tilbake den også.

 

Mot et mellomlegg fikk jeg ut en Nokia E70. Den ser ut til å funke greit, nei forresten, et par ganger har ikke tastaturlyset (av alle ting) slått seg av når telefoner er blitt slått av. Håper jeg slipper å levere inn den også. Da begynner det å bli latterlig.

Lenke til kommentar

Det er helt sykt med feil på Nokias telefoner virker det som. Jeg sitter med en Nokia 6600, og den fungerer bra den med S60, men det er noen små feil, og den er veldig tregt. Har skikkelig lyst på 6280, til og med N80, men det virker som de er fulle av feil alle sammen. Synes SE mobilene er kjedelige, og nå som jeg er vant til symbian s60 så liker jeg alle de mulighetene jeg har med dem, noe jeg ikke finner på SE mobiler.

Ser ingen vei ut av dette :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...