Entity extraction Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Ikke start! Hold deg vekke menneh jaggu er det morro Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Ikke start! Hold deg vekke menneh jaggu er det morro 5893701[/snapback] Hehe, ja det er der det er vanskeli. Alle sier: Det er dødskjekt, du MÅÅÅ prøve det. Men så sier de: du blir hekta, du mister alt sosialt liv !! IKKE START! Så blir litt forvirra Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Beste spillet i verden, er jo verdt et forsøk. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Vurdert og starte med WoW.. Smart? nei. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Har du lyst til å bruke _all_ din tid for å bli god i dette spillet?For det må du. Det er et valg du tar med å spille WOW: minimum 5-6 timer hver eneste dag hvis man når "slutten" av spillet, det er det som kreves. Lykke til. 5893432[/snapback] For å bli god? Allow me: Hahaha. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg blir lei meg jeg... Kan du vennligst forrandre tittelen på tråden til "Vurderer å starte med WoW, smart" istede for og... *beklager OT* Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Har du lyst til å bruke _all_ din tid for å bli god i dette spillet?For det må du. Det er et valg du tar med å spille WOW: minimum 5-6 timer hver eneste dag hvis man når "slutten" av spillet, det er det som kreves. Lykke til. 5893432[/snapback] For å bli god? Allow me: Hahaha. 5896776[/snapback] Skal du raide alle high end instancer kreves det 5-6 timer hver dag. Vil du ha epics, ja da stemmer det her godt. Men å påstå at det har noe med å bli god er nok litt feil. Raidingen gir deg kun en epic nå og da + erfaring i instancer. Det er veldig gøy i begynnelsen og ikke minst gøy med å ta ned bosser for første gang. Derimot over en viss tid blir man lei. Samme opp og opp igjen.. Farme items, gull og epics... Men man kan også spille wow på en helt annen måte, den som jeg nå mener er gøy etter å ha vært gjennom et raid helvete uten like. Start deg en char på et pve realm, kos deg mens du spiller og quester. Ta en BG når du føler for det. Hold deg unna store raid guilds og slapp av med wow. Ikke la det bli din andre jobb, da blir man fort lei Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Er et veldig morsomt spill, desverre tar det veldig mye tid og hvis du vil være med på raids og lignende må du nok regne med å spille minst 4-5 timer. Men kan anbefales, så lenge du er en person som ikke blir så fort avhengi av spill Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Har du lyst til å bruke _all_ din tid for å bli god i dette spillet?For det må du. Det er et valg du tar med å spille WOW: minimum 5-6 timer hver eneste dag hvis man når "slutten" av spillet, det er det som kreves. Lykke til. 5893432[/snapback] For å bli god? Allow me: Hahaha. 5896776[/snapback] Skal du raide alle high end instancer kreves det 5-6 timer hver dag. Vil du ha epics, ja da stemmer det her godt. Men å påstå at det har noe med å bli god er nok litt feil. Raidingen gir deg kun en epic nå og da + erfaring i instancer. Det er veldig gøy i begynnelsen og ikke minst gøy med å ta ned bosser for første gang. Derimot over en viss tid blir man lei. Samme opp og opp igjen.. Farme items, gull og epics... Men man kan også spille wow på en helt annen måte, den som jeg nå mener er gøy etter å ha vært gjennom et raid helvete uten like. Start deg en char på et pve realm, kos deg mens du spiller og quester. Ta en BG når du føler for det. Hold deg unna store raid guilds og slapp av med wow. Ikke la det bli din andre jobb, da blir man fort lei 5897192[/snapback] Såklart, jeg måtte jo overdrive litt så gutten skulle forstå alvoret. Darkrevan har helt rett, det finns forskjellige måter å spille WOW på. Alle kameratene mine har spilt etter prinsippet ovenfor, og nå er snart alle borte fra WOW. Gått lei etc... Jeg derimot, har slappet av med spillet og hatt det ganske gøy. Selvfølgelig er det ett kick å være med å ta store bosser på vanskelige steder og slik, men det er ikke det hele WOW handler om. =) Så begynn å spill, så kan du jo vurdere selv! Det er mye gøy å se i World Of Warcraft... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Hehe Mange smånice svar her ja! Blir litt skremt, men trur eg skal ta og gjer eit forsøk med det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Vi må få tilbakemeldig da. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hehe Mange smånice svar her ja!Blir litt skremt, men trur eg skal ta og gjer eit forsøk med det.. 5899011[/snapback] Bra bra Jan Kom på Frostwhisper, spel horde, skal eg vise deg ein anna side av WoW.. Ganking Neidå Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Ja, vi må få tilbakemelding ^^ WoW er jo en utfordring i seg selv, men jeg tror det blir en helvetes jobb å finne det! Ingen butikker her i byen har det. Om du da får tak i det, må du kjøpe et Gamecard i tillegg (med mindre du bruker visa) for å få kontoen til å funke. Da får du de 2 månedene med kortet, pluss en gratis måned Kom til Bloodfeather og bli med i guilden min trykk enter, skriv: /w Arinomi <din melding> hvor du ber om en invitasjon. Jeg kan hjelpe deg Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Abandon all hope - he who enter. Også misunner jeg deg seriøst for å være n00b på det området her! Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Abandon all hope - he who enter.Også misunner jeg deg seriøst for å være n00b på det området her! 5903264[/snapback] Han har no spelt 10 dagers gjestekonto før, og kjenner litt folk som kan ein del om wow Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Jaha? Vil vel si level 20 oser av nybegynner, men ok! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Før var jeg rimelig inaktiv på raidingen. Men nå som jeg har begynt å raide skikkelig, raider jeg 4-5 ganger i uken 3-5 timer hvert raid. Og for å være ærlig, er jeg drita lei. Men så er jo dette spillet "dop" og hva annet skal man spille? *Ønske seg tilbake til de gode dagene* (redridge, westfall, ikke kunne noen quests og ikke vite _ALT_) Har prøvd med lvl 29 PvP alt og alt mulig, men får ikke den samme gleden ut av spillet som de gode low level dager Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Abandon all hope - he who enter.Også misunner jeg deg seriøst for å være n00b på det området her! 5903264[/snapback] QFT De første ukene med WoW var jo best på sin måte. Halve verdenen var uoppdaget og du sto i mot det ukjente. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Abandon all hope - he who enter.Også misunner jeg deg seriøst for å være n00b på det området her! 5903264[/snapback] QFT De første ukene med WoW var jo best på sin måte. Halve verdenen var uoppdaget og du sto i mot det ukjente. 5904490[/snapback] Utrolig sant. Fra level 1-40 kunne jeg gå rundt i verden og bruke timer bare på å oppdage områder, og dø av fiender jeg ikke visste var der. osv... Når er spillet blitt veldig rutine, men heldigvis oppdager jeg nye ting hver gang jeg spiller, så jeg har det kos. Det som gjelder når man er end-game, er å livne opp igjen gamle ting. Jeg soloa Deadmines her om dagen, og hadde det utrolig artig. Jeg blir også med mange PUGs til Uldaman, ZF, Mara, BRD, osv.. Ellers er det alltid gøy å soloe steder som man før måtte være 5 for på klare, som f.eks. førnevnte deadmines. Har også stealtha meg gjennom BRD for å drepe bosser o.l. Synes det alltid er noe nytt jeg. Har riktignok ikke spilt lenger enn siden Juni i fjor, men føler fortsatt at Azeroth har MYE å by på. Jeg fant ut at jeg ALDRI hadde vært i Aszhara før jeg måtte dit for MC questene. Bare å løpe fra ende til ende, så vil jeg garantere at du finner noe du aldri har sett eller gjort før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå