Winydancer Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Heisann! Har sett uendelig med tråder om folk som har store problmer med og kutte ut WoW. Personlig har eg ett lite ønske om og starte..! Eg prøvde en 10 dagers trail for en stund siden og likte det særs godt. Lurte på om det bare er lvl60 folk ute eller om det forsatt er folk på lvl 10-20 som eg kan vokse opp med i WoW verden..! Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Det kom jo en ny server for noen dager siden, tror ikke du finner så mange "high" level folk der enda, men har hørt rykter om en stor kø for å komme inn på serveren. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Det stemmer, det kom tre nye servere (som er engelske) på torsdag. Den høgeste levelen er vel rundt 30 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Nei, hold deg vekke! Ikke la deg bli sugd inn som resten av oss! Du kommer aldri ut igjen! neida, det er alltid rom for nye spillere...enten på gamle eller nye servere...folk spiller alternate characters hele tida uansett, så det er alltids noen på din level = Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Starter du nå, kan du starte på en av de nye serverene som kom nettopp. Der er alle lav lvl fortsatt. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Smart ? Nei.Gøy? Ja. 5888657[/snapback] Helt riktig. Du ender opp med å sitte mye forran pc'n Lenke til kommentar
genetex Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Kanskje du burde begynne etter sommeren? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Du er ikke smart,hvis du begynner med WoW. =P Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 du kommer ikke til å klare slutte å spille. har spillt i 1044 timer nå Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Pøh, er ikkje so vanskelig å halde seg vekke. Berre å vere sosial, henge med venner, sjå filmer, gjere på andre ting og. Wow er utrulig kjekt ja! Men går fint an å spele wow å ha eit sosialt liv med siden av. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Pøh, er ikkje so vanskelig å halde seg vekke. Berre å vere sosial, henge med venner, sjå filmer, gjere på andre ting og.Wow er utrulig kjekt ja! Men går fint an å spele wow å ha eit sosialt liv med siden av. 5890298[/snapback] Sant. Det er bare å ta seg selv i nakken og komme seg ut. Er ikke verre enn det. Og frynsegoden ved dette er at det blir enda bedre når du kommer tilbake ^^ . Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Viss du er god å kontrollere deg selv, er det et fabelaktig spill. Viss du er dårlig å kontrollere deg selv, er det et forferdelig dritt spill. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Noen som vet om det kan lastes ned fra nette eller testes med noe demo sak? Lenke til kommentar
Demonic Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Noen som vet om det kan lastes ned fra nette eller testes med noe demo sak? 5891021[/snapback] Kun 10 dagers prøvetid som jeg vet om. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Du kan jo spille fra en modig Murlocs perspektiv her. Litt falsk opplevelse da, men det duger Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Hehe, takker for svar alle sammen! Jeg skal lett klare og holde meg vekke vist det trengst, men Kor er der _Billigste_ plassen og kjøpe WoW? Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 free record shop kanskje, eller spaceworld, eller cdon.com Lenke til kommentar
Mossfoot Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Om det er spesielt smart vet jeg ikke, men fy så gøy det er Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Har du lyst til å bruke _all_ din tid for å bli god i dette spillet? For det må du. Det er et valg du tar med å spille WOW: minimum 5-6 timer hver eneste dag hvis man når "slutten" av spillet, det er det som kreves. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå