Gå til innhold

Får ikkje rebuilda RAID5 med spear frå eit RAID

Anbefalte innlegg

Eg eksperimenterer no med RAID5, der eg har 4 x 250 GB SATA på ein RocketRAID 1640.

Det tok ca. 7 timar å bygga opp RAIDet første gong, og eg brukte Block Size på 64 KB.

Mens data blei skriven til og lest frå RAIDet, kopla eg vekk straumen frå RAIDet. Alarmen gjekk, men ingen feil oppstod (y).

Den utkopla disken blei formatert i ein annan PC, for å testa om ein formatert SATA-disk kunne gå inn som spear. Det fekk eg ikkje til. Sjølv om eg sletter alle partisjonar frå disken, nekter kontrolleren å inkludera disken i RAIDet.

Hjelp?

Vidare tok eg Break/delete RAID (som då består av dei tre gjennverande diskane).

Etter at dette var sletta, dukka det opp eit nytt RAID, beståande av den eine nye disken. Årsaka til at disken ikkje lot seg inkludera i RAID5et, ser altså ut til å vera at den var merka som ein disk i eit RAID.

Korleis kunne eg fått sletta dette merket?

BIOSen gav meg ingen val...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713

Bruker du hardware eller software RAID5 (bios/Windows-styrt)?

Har du sistnevnte må du først importere disken i diskbehandling før du kan aktivere RAID5.

Lenke til kommentar

RocketRAID 1640 er ein PCI-kontroller med støtte for RAID5.

Hardware, mao.

Alt det eg skreiv om over skjer i BIOS til kontrolleren, ingenting i Windows.

Det ser altså ut til at den såkalla "spear"-disken ikkje må vera brukt i eit RAID frå før. Spørsmålet er om kontrolleren markerer disken på ein måte, eller om den husker disken i minne på sjølve kontrolleren...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...