Gå til innhold

Vidvinkel til Canon MV700i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut som om det er to stk som passer. Wide Converter WD-30.5 and WD-H30.5. Google litt så finner du nok masse kjekt.

Her er en.

Men de billigste finner du nok på Ebay, Her er en link.

5888438[/snapback]

ganske store prisforskjeller ja :hmm: jeg har aldri bestillt noe på ebay før, så hvordan er dette? er det trygt, enkelt og tar transporten lang tid? + hvordan betaler man der? :blush:

Lenke til kommentar

Jeg har handlet masse på ebay og aldri opplevd noe negativt, så jeg mener det er utrolig trygt å handle der.

Du logger deg inn/lager en konto med brukernavn og passord, så finner du den vare du vil ha og "byr" eller "kjøper nå", da får du mail hele tiden om det ernoen som har bydd over eller om du vant objektet. Betaling foregår oftest via PayPal, noe som er av den tryeste måten u kan handle på nett med.

Lenke til kommentar
Jeg har handlet masse på ebay og aldri opplevd noe negativt, så jeg mener det er utrolig trygt å handle der.

Du logger deg inn/lager en konto med brukernavn og passord, så finner du den vare du vil ha og "byr" eller "kjøper nå", da får du mail hele tiden om det ernoen som har bydd over eller om du vant objektet. Betaling foregår oftest via PayPal, noe som er av den tryeste måten u kan handle på nett med.

5888961[/snapback]

Takker for svar, men jeg ser det er to forskjellige linser i den linken du ga meg. Hvilken børr jeg velge? Og hvordan velger jeg? :ermm:

Lenke til kommentar
Hvilken børr jeg velge? Og hvordan velger jeg?  :ermm:

5888984[/snapback]

Spilelr ingen rolle hvem du velger så lenge filterfatningen er 30,5mm! og ikke cm Afseth. :p

Hvordan du velger? jo først så sitter du og ser litt på de, så tenker du deg litt om og velger et alternativ. Da gir hjernen din beskjed til fingrene som trykker på tastaturet og vips..... så var det gjort.....hehe :w00t:

Lykke til da, og gi tilbakemelding om hvordan det gikk dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...