Gå til innhold

DOWN kommer til Norge

Acrid

Anbefalte innlegg

Et av de mest undervurderte bandene i rockens historie, selveste Down med Phil Anselmo i spissen, besøker Kjempers Fødeland i sommer. O lykke!

The European tour is getting stretched out.... we're gonna run all over that mutha and couldn't be happier about it.

May 19 2006 7:30P Freheit Hamburg

May 20 2006 7:30P LMH Koln

May 21 2006 7:30P Zero13 (The Choice) Tilburg

May 23 2006 7:30P Academy Birmingham

May 24 2006 7:30P Rock City Nottingham

May 25 2006 7:30P University Newcastle

May 27 2006 7:30P ABC Glasgow (Scotland)

May 28 2006 7:30P Academy Manchester

May 29 2006 7:30P Astoria London

May 30 2006 7:30P Astoria London

Jun 1 2006 1:00P Gods Of Metal Fest Milan

Jun 2 2006 7:30P Rohstofflager Zurich

Jun 5 2006 7:30P Rockefeller Oslo

Jun 6 2006 7:30P Arenan Stokholm

Jun 7 2006 7:30P Vega Copenhagen

Still more dates coming to fill in some spots and maybe stretch it out some more. Fuckin' right.

-BROES

Dette blir sommerens råeste konsert. See you there!

http://www.down-nola.com/

That's right. Insure your balls or ovaries. We're back.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kaiern, går fint om du drar med noen eldre som går god for at du ikke kjøper noe alkohol. :)

5888345[/snapback]

Tja.. jeg har da hørt om folk det ikke har gått med. Det kommer kanskje an på vaktene. Om du stikker til en tilfeldig person en liten pengelapp for å late som vedkommende er i familie med deg akkurat idet du går inn, så tror jeg vedkommende gjerne hadde tatt seg de få minuttene for å få de pengene. Når du først er inne, kan du stort sett kjøpe det du vil.

OnT: Jeg skulle gjerne ha vært på den konserten der, men Rockefeller... :hm:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvor kjipt er ikke det her... hadde mulighet til å få gratisbillett av vokalisten i bandet mitt, men selvfølgelig er det akkurat i dag jeg må til gardermoen og hente fattern som kommer med fly fra syden. Og selvfølgelig ingen andre som kan/vil stille opp :cry: .

Lenke til kommentar
Hvor kjipt er ikke det her... hadde mulighet til å få gratisbillett av vokalisten i bandet mitt, men selvfølgelig er det akkurat i dag jeg må til gardermoen og hente fattern som kommer med fly fra syden. Og selvfølgelig ingen andre som kan/vil stille opp :cry: .

6244847[/snapback]

Kan han ikke ta flybussen da? Det er hvis han skal inn til Oslo vel og merke, eller går den kanskje andre steder også? Han burde jo skjønne situasjonen mener jeg.

Lenke til kommentar

6244847[/snapback]

Hvordan fikk du mulighet til å få gratisbilett av selveste Anselmo?

Lenke til kommentar

O du store milde, for en helvetes rå konsert det var!

Først var det oppvarming med videoer på storskjerm. Røttene til Down ble presentert. Alt fra Queen til Slayer. En Metallica live-video med fokus på Cliff Burton slapp jubelen løs. Så kom Down på scena og alle på Rockefeller tok øyeblikkelig av. Karene spilte i 2 timer...nesten alle låtene fra begge platene! Lifer, Temptations Wings, Where I Am Going, Rehab, Stone The Crow, Lysergik Funeral Prosession, Jail, +++++ Den ene kongelåta etter den andre.

Spesielt Anselmo var i STORFORM i går. Han sang like godt som i glansdagene i Pantera og det var faen meg fett å se mannen i aksjon. Arrogant, selvsikker og akkurat passe full. Mellom enkelte av låtene var det tid for skitpreik og latter. Anselmo snakket litt om comebacket sitt og at "Nobody touches my ass". Så kom begge gitaristene og kløyp han i rompa.

For en forbanna bra konsert. Beste jeg har sett.

Litt pictars:

post-46654-1149603209_thumb.jpgpost-46654-1149603234_thumb.jpg

post-46654-1149603257_thumb.jpgpost-46654-1149603274_thumb.jpg

post-46654-1149603289_thumb.jpgpost-46654-1149603302_thumb.jpg

post-46654-1149603319_thumb.jpg

Endret av Glint
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...