knutish Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg formaterte pc-en min i dag. Da jeg skulle innstallere den nyeste skjermkortdriveren fra Nvidia fikk jeg denne meldingen: "Innstalasjonsprogrammet for Nvidia fant ingen drivere som er kompitable med din gjeldende maskinvare" Dette skjedde med alle andre Nvidiadrivere jeg prøvde. Noen som har peiling på hva dette kan være? Har Nvidia 6800GT btw. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Installert Net. Framework? Hvis ikke finner du den på downloadsidene til windows! Lenke til kommentar
knutish Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Har det ja..... står ihvertfall på Legg til/Fjern programmer:/ Lenke til kommentar
knutish Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 og hva syttern er detta? På driveropplegget på skjermkortet står det "VgaSave" wtf? Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 du passer på og ikke ha noe antivirusprogram gående under innstallasjonen bare for å ha nevnt det..har kortet ditt vært overklokket..? det ser merklig nok ut til at windows ikke finner kortet ditt..da ser ikke jeg andre muligheter en disse..1.formater på nytt og legg inn windows igjen. 2.resette bios på hk. 3.ta kortet ut av pc,en og sjekk det for støv osv før du setter det inn igjen(og om vifta går hvis det er en. så får vi tenke litt mer og håpe noen andre har gode forslag..du kan jo prøve med et annet kort også etter hvert hvis ikke noe hjelper..får ikke håpe kortet ditt har tatt natta..høres nesten slik ut.. Lenke til kommentar
knutish Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 for å ha nevnt det er du en reddende engel:P Antivirusen var det første jeg innstallerte likesågodt... så det er sannsynligvis problemet.... Lenke til kommentar
knutish Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 jubla for tidlig Etter en restart og et anti-virusprogram og en firewall mindre skjedde akkurat samme dritten Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Trenger ikke Net. Framework til Nvidia, Har du lagt inn de nyeste drivere til hovedkortet. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 FIkk du med en driver-cd til hovedkortet? Isåfall så installer disse som ghbing sier. Tror det kan hjelpe. Eventuelt sjekk om alle kabler og slikt er plugga i. Men regner med at du ikke har vært inne i pc'en og tukla pga en formatering Lenke til kommentar
knutish Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 JIPPI=) Takker ghbing og chris_lox... Fant en fin liten cd med noen chipsetdrivere på. Nå funker alt som det skal:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå